zaterdag 17 november 2012

Zie de maan schijnt door de bomen.

Ik heb voor de etalage van de Hobbystunter deze scraplayout van Thijn gemaakt. Hij was hier slechts twee maanden oud. Ons kleine hulppietje. Kijk voor meer info op het blog van de Hobbystunter.
Voor iedereen die in de buurt van Ridderkerk woont. Vanmiddag geef ik een demo bij de Hobbystunter. Jullie zijn van harte welkom tussen 13 en 16 om te kijken wat ik heb gemaakt en om zelf een make en take te maken. Ik zou het leuk vinden en anders een fijne zaterdag.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat is Thijn hier nog klein en het is ook zo'n heerlijke jongen.Succes vanmiddag bij de hobbystunter Groetjes Joke

Anita Meijer zei

Wat een schitterende layout met Thijn Saskia, ik vind hem schitterend. Super.
liefs van Anita

GerJanne zei

Ach wat schattig! Heel leuke herinnering voor later!!
Groetjes,
GerJanne

Marlies zei

Ach wat een lief Sinterklaas LO! Heel mooi gemaakt en met een schattige foto! groetjes, Marlies

Kim zei

Wat een schattige sinterklaas layout!

Groetjes Kim

Lenie zei

Wat een prachtige sitnerklaas scrap layout.
groeten Lenie