woensdag 21 november 2012

Er komt er eentje bij

Uiteindelijk is het toch gelukt om via mijnalbum.nl foto's te uploaden. Het vraagt echter wel heel erg veel tijd.  Tips zijn dus nog steeds van harte welkom.

Nu over mijn kaartje
Stan is net geboren en nu hoorden we dat er weer een klein neefje of nichtje onderweg is, daarom een kaartje. Ik vind dit eendje van Magnolia zo schattig samen met dit papier. Ik heb gekleurd met Distressinkt. Verder een paar bloemetjes er bij en een swirl van Magnolia.

Dan nog even over de volgende foto. Ik heb maanden geleden een prijs gewonnen bij EKEF, tot vanochtend had ik deze nog steeds niet ontvangen, maar wowww wat was dit het wachten waard. Heb de mooie ovale mal gekregen. Deze wilde ik nog graag hebben, maar er kwam elke keer weer wat anders wat ik ook nog wilde. Nu dus toch gekregen, ben er helemaal blij mee, heb het al voor een kaartje gebruikt, wat ik morgen zal laten zien.
EKEF en Marianne Design, heel erg bedankt.
Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en jullie reacties elke keer.

10 opmerkingen:

Marian zei

Fijn dat het gelukt is met de foto En wauw wat een mooie prijs gefeliciteerd hiermee
En je kaart snoezig
Groetjes

CreaSjouk zei

Wow, wat een prijs. Het wachten werd beloond zo te zien.
Wat een leuk eendjes-kaart!
Groetjes Sjoukje

GerJanne zei

Ooh wat een leuke kaart voor een nieuw neefje of nichtje zeg!! Schattig dat eendje!
En ja, inderdaad, dat was het wachten waard! Prachtige mal! Ben benieuwd naar je kaartje ermee!

Groetjes, GerJanne

crealinedance zei

Hallo leuke kaart,en gefeliciteerd met je lang verwachten prijs.gr.Nel

Lenie zei

Wat een schattig kaartje en gefeliciteerd met je prijs.
groeten Lenie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super leuke kaart heb je gemaakt, gefeliciteerd met deze mooie prijs.

groetjes jolande

Anoniem zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt en wat een schitterende prijs heb je gewonnen.gefeliciteerd en veel knutsel plezier.Groetjes Joke

jolanda zei

heel mooi lief kaartje.
gefeliciteerd met je mooie prijs

corryskaart zei

hoi saskia
wat een vrolijke kaart met dit lieve eendje en veel plezier met je prachtige gewonnen candy
groetjes van corry

Anita Meijer zei

Gelukkig kan je weer foto's uploaden Saskia. Wat is je kaart super geworden, zo lief met dat eendje en de kleur helemaal top, ik hou van turquoise. En wat een schitterende prijs had je gewonnen bij EKEF, dat was dan het maanden wachten wel waard, super.
Liefs van Anita