donderdag 29 november 2012

SOL Kreja Teja

Wow, bedankt voor al jullie bezoekjes gisteren en alle reacties. Heel hartverwarmend om te lezen.

Was van plan gisteren voor het eerst mee te doen aan de SOL bij Kreja Teja. Heb me speciaal hiervoor op facebook aangemeld, terwijl ik dacht hier nooit aan te beginnen. Hihi. Was echter een afspraak vergeten, dus heb later de hints pas gelezen en nog snel een aantal stappen afgerond. Vandaag echter mijn kaartje afgerond na een lange dag werken. Ik was te laat om mee te doen aan de SOL, maar ben wel blij met het kaartje wat ik heb gemaakt, ziet er wel heel mooi en bijzonder uit. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Aan de hand van de hints en een boodschappenlijstje was het de bedoeling dat je een easelkaart ging maken die ook open kan. Het duurde het ook even voor ik het door had, maar kreeg het uiteindelijk toch door.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met mijn Copics.
Zo ziet de kaart er open geklapt uit.
Bedankt weer voor jullie bezoekje en tot blogs.

Welkom Cindy als volger. Bedankt dat je volger wilt zijn.

9 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Saskia,

wat een geweldige kaart heb je gemaakt. Super dit model!! prachtige kleuren en papier!
ik wil je nog even bedanken voor de post op mijn verjaardag! Zo leuk! EN al die stansjes die je voor me hebt gemaakt! Echt heel gaaf. Superbedankt! Daar komen vast mooie kaartjes van. Het maakte mijn verjaardag in elk geval tot een superdag!
Groetjes,
GerJanne

Anita Meijer zei

Oh wauw Saskia wat is je kaart super geworden, ik vind het werkelijk schitterend, wat een gaaf model dat je het ook nog eens open en dicht kan klappen. Top.
Liefs van Anita

Lenie zei

Wat een schitterende kaart en erg leuk model zeg dat hij zo kan openklappen. Leuk idee weer.
groeten Lenie

martina's kaartjes zei

wat een prachtig kaartje ! de kleurtjes zijn heel erg mooi, papiertjes top, je afdrukjes zijn prachtig ingekleurd, kortom, een superkaart !
grtjs,martina
x

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw Saskia, wat mooi, leuk ook dat de kaart zo open kan, mooie kleurtjes en heel mooi ingekleurd.

groetjes jolande

Anoniem zei

Wat een beauty van een kaart Saskia.Heb met volle bewondering ernaar gekeken.Helemaal top.Groetjes Joke

Rosina zei

Wat een leuke kaart Saskia heel mooi modelletje ook...
groetjes Rosina

jolanda zei

prachtig kaartje, leuk model

Unknown zei

Ik ben ook niet zo van facebook, maar dit keer is het jammer dat je te laat was, want je kaart is echt supermooi!

Liefs liek