maandag 5 november 2012

Een paar minuten voor twaalf

Toen ik de mooie klokstans van Marianne Design zag toen wilde ik die graag hebben. Het zijn twee klokken, een kleine en een grote.
Ik heb de stans gebruikt op een easelkaart die ik gemaakt heb met een grote spellbinderstans. Het designpapier is van Maja. 
De eland is een afdrukje van Magnolia, ingekleurd met Distressinkt op kraftkarton.

 De tekststempels zijn van Marianne Design.

Bijna alle spullen zijn te koop bij de Hobbystunter.
Bedankt voor jullie bezoekje en tot blogs.

14 opmerkingen:

Patricia zei

Wat een SUPER leuke en schattige kaart zeg Saskia!!!
Wat is de Eland mooi gekleurd!!!!
Gr Patricia

Lenie zei

Wat een prachtige kaart en ja die klokken zijn erg mooi,
Groeten LEnie

Anoniem zei

Hoi Saskia
wat een schitterende kaart en de klok is ook geweldig mooie details heb je er in verwerkt ja en de eland is gewoon super mooi geworden.Groetjes Joke

GerJanne zei

Hoi Saskia,
wat een leuke stans! Nog nooit gezien, ik ken alleen de klokstans van Tim Holtz.
Ik vind de easelvorm ook erg mooi gemaakt! En je kleuren zijn top!
Groetjes,
GerJanne

jolanda zei

lief kaartje

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel leuk kaartje!! Mooi gedaan!
Lieve groetjes, Yvonne

Marian zei

Prachtige kaart
Groetjes

Grietje Jansen zei

Leuke kaart heb je gemaakt.
Ik vond de stans ook zo geweldig en heb hem vorige week besteld, hoop dat ie vandaag binnen komt.

Grietje

Babette zei

Hele mooie kaart en die stans is idd super.
Groetjes Babette

corryskaart zei

hoi saskia
dit ziet er prachtig uit en ja ook ik kon niet aan de klok voorbij lopen,haha
groetjes van corry

Unknown zei

Ja weer een eland!!! Op jouw blog zie ik er meer dan in het echt ;-).
Ik vind je idee om het op kraftpapier te kleuren een heel mooi effect geven.
Je eland lijkt zo bijna van de kaart te lopen. Heel mooi.

Liefs liek

martina's kaartjes zei

deze is mooi en lief ! mooie, kleurencombo, ik hou wel van dat kraft
grtjs, martina
x

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een mooie kaart Saskia, mooie klok en de eland is zo schattig.

groetjes jolande

Marijke zei

OOOh wat een mooie stans, ken deze nog niet!! Prachtige kaart heb je ermee gemaakt.

Groetjes, Marijke