zaterdag 3 november 2012

Different Colors chocola

Vandaag 3 kaartjes die ik voor het blog van de Hobbystunter heb gemaakt.

Dit eerste kaartje is gemaakt van wit karton. Ik heb allereerst de kaart gevouwen en er een stukje van afgescheurd. Vervolgens heb ik de randen bewerkt met Distress inkt Vintage Photo en daarna ben ik met stempeltjes aan de slag gegaan die ik ook heb gestempeld met Vintage Photo. Het label van de chocolade heb ik op een los papiertje gestempeld, uitgeknipt en weer de randen bewerkt met inkt.
 Mijn tweede kaartje is gewoon een simpele kaart gestempeld met Distressinkt, alleen heb ik een vlak leeg gelaten wat we; een een mooi effect geeft.
Mijn derde kaartje is van bruin karton waar ik met een wit Color Box stempelkussentje de randen heb aangezet en gestempeld. De tekst is ook van Different Colors.
Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog.

14 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

Mmmmmmmmmmmmmm, wat een stukje troost in je mond wel kan doen he ? heel leuk, en vrij eenvoudig ! mooi en geslaagd
grtjs, martina
x

Anoniem zei

MMMmmm,dat ziet er heerlijk uit.Kreeg gelijk trek toen ik deze kaartjes zag.Ze zijn super mooi Saskia.Groetjes Joke

Unknown zei

Las laatst dat er twister chocola bestaat met eetbare kaartjes....misschien ook een idee voor jou??
Ik vind ze alle drie mooi, maar de eerste is wel heel erg lekker...uh mooi.

Liefs liek

Tinie zei

Geweldig, wat ontzettend mooi is dit, prachtig effect, super!!!

Groetjes Tinie

corryskaart zei

hoi saskia
echt kaarten voor een choco-liefhebber want ze zien er prachtig en smakelijk uit
groetjes van corry

Anita Meijer zei

Het zijn weer prachtige kaartjes geworden Saskia, ik vind ze super.
Liefs van Anita

p@ssion4scrap zei

hoi, wat een leuke kaartjes weer. Ik ontdek steeds meer dat wwe op 1 lijn zitten qua ideeen. Heb je de nieuwe Magnolia Ink al???Wat ga je maken???

groetjes jannie

p@ssion4scrap zei

hoi, wat een leuke kaartjes weer. Ik ontdek steeds meer dat wwe op 1 lijn zitten qua ideeen. Heb je de nieuwe Magnolia Ink al???Wat ga je maken???

groetjes jannie

Babette zei

Wat een mooie kaarten, heel erg leuk dat bruin met wit.
Groetjes Babette

Christine zei

Super! Die stempels zijn echt heel mooi!
Liefs
Christine

CreaSjouk zei

Van deze kaartjes krijg je echt zin in chocola!
Mooi hoor!
Groetjes Sjoukje

Annerieke zei

Dit zijn hele mooie kaarten Saskia, maar ik moet bekennen dat ik gek ben op bruin. Hoe leuk kan stempelen toch zijn, heb je hartstikke leuk gedaan!
Je vorige creaties heb ik ook nog even bekeken, zien er ook zo leuk uit!

Groetjes Annerieke

Lenie zei

Wat een mooie kaarten en je krijgt er trek van.
groeten Lenie

Monique zei

Prachtige kaartjes!
grtjs
Monique