dinsdag 20 november 2012

Nog een kerstkaart

Afgelopen week heb ik deze kaart gemaakt.
Ik heb de tekstrondjes opgehangen als een soort kerstballen.
Het afdrukje is van Magnolia ingekleurd met Distressinkt.
Verder wat bloemetjes erbij gedaan.
Toch zie ik er iets aan, waarschijnlijk had ik blaadjes onder de bloemen moeten doen, zodat het wat minder statisch zou zijn. Tja, ach. Kennen jullie dat, dat je over maar weinig kaartjes echt geheel tevreden bent. Ik mis vaak iets, maar zie dan niet altijd wat of zie dit later pas.
Bedankt weer voor jullie bezoekje en tot blogs.

8 opmerkingen:

Marijke zei

Toch een mooi kaartje hoor! Ik mis niet de blaadjes onder de bloemen. Maar ik ken het wel hoor dat je soms iets mist of dat het niet helemaal geworden is zoals jij in gedachten had.

Groetjes, Marijke

Anita Meijer zei

Ik mis eerlijk gezegd ook niets hoor Saskia, hij is prachtig geworden. Maar ik herken het wel hoor ik zit ook altijd heel kritisch na afloop naar mijn kaartje te kijken en denk dan eh ja ......
Liefs van Anita

Lenie zei

Ik vind het een mooi kaartje hoor en leuke kleuren ook.
groeten Lenie

Anoniem zei

Hoi Saskia
Gefeliciteerd met je man en nog vele jaren.Je kaartje is schitterend niets mis mee.Mooi papier heb je gebruikt.Groetjes Joke

Ellen zei

Hoi Sas,
wat een leuk kaartje! Ik mis er niks aan hoor!Het papier is zo leuk dat het weinig nodig heeft naar mijn idee.

Groetjes Ellen

Francisca zei

Hoi Saskia,

Ik herken het wel hoor.
Ik vind hem leuk,niks mis mee!

roetjes Cis

GerJanne zei

Als je het nog op tijd ziet dan kun je er nog wat bijplakken voor je hem opstuurt! Ik vind het en enig kaartje!! Het afdrukje en de bloemen! Erg leuk!
Groetjes,
GerJanne

Babette zei

Heel mooi kaartje en wat een lief afdrukje.
Groetjes Babette