woensdag 14 november 2012

Tilda loopt met haar pakjes

Allereerst weer bedankt voor al jullie reacties, wat blijft dit hartverwarmend.
 
Vandaag alweer een kerstkaartje. Ik ga inderdaad wel hard, maar heb er veel aan mijn moeder gegeven om te kunnen versturen, dus moet er nog wel een aantal maken voor mezelf.
Dit keer een simpel kaartje, al maken de vorm van het kaartje en het afdrukje het kaartje toch wel bijzonder. Het kaartje had verder weinig nodig. Al zie ik nu dat ik er misschien nog een paar sneeuwvlokken bij had kunnen doen boven Tilda's hoofd. Tja ach misschien doe ik dat nog.
 Ik hoop de komende dagen nog langs te komen op jullie blogs, maar dat schiet er de afgelopen twee dagen behoorlijk bij in helaas.

8 opmerkingen:

Tinie zei

Simpel....hij is geweldig mooi, super geheel!!!

Groetjes Tinie

GerJanne zei

Ha die Saskia,
wat een leuke kart!! Vrolijke tilda me de sneeuwman bij de boom!
En ja, die sneeuwvlokjes kunnen er nog wel bij, denk ik!

GerJanne

Corrie zei

Hallo Saskis ,je kaart is prachtig zo,de sneeuwvlokjes denken we er wel bij hoor, ik vind het een schatje.
Lieve groetjes Corrie

Anita Meijer zei

Ik vind hem helemaal goed zo hoor Saskia, een supermooi kaartje weer, met schitterende kleuren.
Liefs van Anita

Lenie zei

Wat een mooie en vrolijke kaart.
groeten Lenie

Marijke zei

Saskia wat heb je weer een mooi kerstkaartje gemaakt, leuke vorm ook! Sneeuwvlokje of sterretje kan maar hoeft niet, de kaart is zo ook mooi!

Groetjes, Marijke

Anoniem zei

Je kaart is schitterend mooi en mooi ingekleurd.Groetjes Joke

corryskaart zei

hoi saskia
een erg leuke/mooie kaart en echt met een winters gevoel door die grote kerstboom
groetjes van corry