dinsdag 27 november 2012

Kom maar binnen....

Laatst heb ik van Jolande twee Magnoliastempels overgenomen. Ik ben er vorige week lekker mee aan de slag gegaan en heb dit kaartje er mee gemaakt. Het is een vrij simpel kaartje met veel kleur in de prachtige afdrukjes. Jolande nogmaals bedankt.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Bedankt weer voor jullie bezoekje en tot ziens.
Ik heb trouwens de problemen met het plaatsen van foto's nog niet echt opgelost, doe nu alles via mijnalbum.nl, maar dit vraagt veel meer tijd. Vind het ook wel vreemd dat er nu veel bloggers tegelijkertijd opeens problemen met hun opslagruimte hebben. Als we het ene obstakel hebben overwonnen komen we weer het volgende tegen...

Ik wil met dit kaartje meedoen aan de challenge bij de creatieve zebra- gebruik een sneeuwpop

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Je kaartje is schitterend Saskia.Heel erg mooi ingekleurd.Vervelend dat je nog moeizaam je foto's op je blog kan zetten.Groetjes Joke

Anita Meijer zei

Ik vind je kaart werkelijk helemaal super Saskia, wat een plaatje, echt een toppertje weer. En inderdaad ik vind het ook heel raar dat opeens heel veel bloggers er last van hebben, wel een beetje erg toevallig, zo is er telkens weer wat. Ik hoop dat het snel opgelost is voor je, want dit is ook niet fijn dat je het op een moeizame manier moet doen.
Liefs van Anita

Lia zei

Prachtige kaart weer, kijk eens op het blog van Sieta, zij maakt hele mooi lay-outs, heeft daar een uitleg over de foto problemen opstaan,
groetjes Lia

Marijke zei

Mooi kerstkaartje en wat een mooie achtergrondstempel heb je gebruikt Ik lees idd ook op meer blogs die problemen hebben met de foto's. Ik ook, heb maar het een en ander opgeruimd uit het picasalbum en verklein nu de foto's en tot nu toe werkt het.

Groetjes, Marijke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je kaart is prachtig, mooi ingekleurd, het kaartje mooi rustig gehouden, deze grote stempel heeft niet veel nodig, jij bedankt voor het kopen van de stempels.
ik heb het probleem nog niet met het plaatsen van de foto's, maar als het zover is denk ik dat ik het eerste jaar van mijn blog verwijder, ik maak van ieder jaar een blogboek, (zie mijn sidebar), dus kan het altijd terug kijken.
succes verder ermee.

groetjes jolande

Unknown zei

Wow wat heb je dit kaartje leuk gemaakt!! De kleuren passen heel goed bij elkaar, prachtig geheel zo.
Liefs Angelique

jolanda zei

super mooi kaartje

dieke zei

Wat een leuke kaart, Saskia!
Zeker met die mooie witte sneeuwpop ernaast!

Bedankt voor het meedoen aan de uitdaging op het blog van De Creatieve Zebra!

Groetjes van Dieke.