donderdag 8 november 2012

Wit met een klein beetje kleur

Ik zie overal veel mooie witte creaties met slechts wat kleur in een afdrukje. Dat vond ik wel een uitdaging, dus wilde ik ook gaan maken.
Ik ben dus aan de slag gegaan met stansen, veel glitterlijm en wat afdrukjes.
Hier Tilda van de nieuwe collectie kerststempels.
 Ze is klaar voor het skiën.
 Dit is de achterkant van de hanger.
 Nogmaals Tilda met de sneeuwvlok.
 Hier heb ik de hanger even laten hangen.


Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik ben heel blij met jullie bezoekjes en reacties elke keer weer.
Ik wil met deze hanger mee doen aan de volgende challenges

17 opmerkingen:

Tinie zei

Wauw wat is dit gaaffff, super zeg, prachtig die details!!!

Groetjes Tinie

Marian zei

Ziet er super mooi uit
Prachtig de zachte kleuren blauw
Groetjes

Monique zei

Wat een prachtig werk zeg!
grtjs
Monique

Babette zei

Wat een schitterend kaartje. Heel mooi al dat wit met een beetje kleur.
Groetjes Babette

Anoniem zei

Wauw,Saskia wat gaaf.Helemaal geweldig.Groetjes Joke

Rosina zei

Een sjieke kerstkaart Saskia...heel mooi zo in het wit met alleen kleurtjes in de afdrukjes...
succes met de challenges
groetjes Rosina

Anita Meijer zei

Wauw wat heb je dit super gedaan Saskia, ik vind hem helemaal super, zo mooi die details en de ingekleurde Tilda, top.
Liefs van Anita

martina's kaartjes zei

een heel schilderijtje is het geworden ! mooi !
grtjs, martina
x

corryskaart zei

Hoi hoi
Nou die prachtige mindere kleuren heb je perfect gedaan en erg lief met dat achtergrondje
Groetjes en fijn weekend.....corry

Unknown zei

Oh how cute is this!! I love your hanging Decoration, with Tilda and the Old Swedish Church, they look so fantastic together! Thanks so much for playing along at MDUC this week:-)
Hugs
Karen
xxx

jolanda zei

ziet er heel mooi uit

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat zijn ze mooi Saskia, heeft een sjiek effect het wit met een klein beetje kleur.

groetjes jolande

Annerieke zei

Wat mooi gedaan Saskia! Ik vind het ook lastig, wit met een kleurtje, maar je hebt het wel erg leuk gemaakt.

Groetjes Annerieke

Lenie zei

Wat een schitterende hanger.
groeten Lenie

Louise zei

Hi there :)
Auw, this is adorable! Love the gorge Tilda and you beautiful soft coloring :) Stunning idea on how to make an ornament :)

Thank you so much for joining us at MDUC this week :)
Welcome back!
Hugs, louise

GerJanne zei

Ha Saskia,
Oh wat schattig zeg!! Heel mooi met dat vele wit! Past super!
GerJanne

Liefs Ineke zei

Wat prachtig gemaakt. Dank je wel voor het meedoen aan de challenge bij lovely Hanglar or Sweet magnolia.

Groetjes Ineke