donderdag 31 januari 2013

Zaterdag bij de demo gemaakt

Afgelopen zaterdag bij Ellen deze make en take bij de demo gemaakt. Het was de eerste demo voor Ellen en ze heeft prachtige dingen gemaakt. Vandaag kun je de voorbeelden op het blog van de Hobbystunter bewonderen. Het was helaas door het slechte weer niet zo druk bij Ellen.
Op 9 februari ben ik weer aan de beurt voor de demo, ben dus heel druk bezig.
 
Het thema was Tim Holtz, dus we hebben van alles van zijn materialen gebruikt in dit leuke kaartje, dit is mijn versie:

 
Bedankt weer voor alle reacties, morgen ga ik mijn kaartjes openen. Ben heel benieuwd. Er ligt al een stapeltje te wachten, helemaal leuk.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Saskia nou deze kaart is ook prachtig en zo leuk als je de binnenkant bewerkt heb.Tot morgen.Joke

Patricia zei

Erg leuk zo!
Mooie kleurcombi.
Groetjes Patricia

Ans Gilbert zei

Hoi Saskia,
Prachtige kaart heb je gemaakt, mooie kleuren, super bewerkte binnenkant...MOOI..

Liefs van Ans

corryskaart zei

hoi saskia
gaaf als je zo prachtige kaart kan maken en toch heerlijk om buitenshuis zoiets te kunnen doen:-))
groetjes van corry

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooi kaartje, mooie vorm en mooi de rozet, fijne verjaardag morgen.

groetjes jolande

Anita Meijer zei

Wauw wat schitterend Saskia, wat een prachtige kleur heb je ook gebruikt. Mijn kaartje voor jou zit inmiddels op de bus, hoop dat je morgen een hele fijne dag zult hebben. Alvast gefeliciteerd.
Liefs van Anita

Tinie zei

Wauw wat ontzettend mooi, het eerste wat me opvalt zijn de geweldige kleuren en wat een details, super!!!
Voor morgen alvast van harte gefeliciteerd, maak er een prachtige dag van!!!

Groetjes Tinie

Aleida zei

Een heel mooi kaartje hebben jullie bij Ellen gemaakt!
groetjes,

crealinedance zei

Hoi hoi leuk is het kaartje geworden.gr.Nel

Antoinette Voorn zei

Super kleuren heel mooi en prachtige combinatie heb je gemaakt!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl