zondag 13 januari 2013

Een Vintagekaart

Allereerst bedankt voor jullie reacties op het schoentje. Ik kende het zelf al lang doordat mijn tante zo'n schoentje kreeg, ik dacht het van Mirjam was, maar was van de tweeling. En zoals Ans al aangaf zie je ze iedere keer weer terug komen, maar blijft leuk.

Vandaag een kaartje met een plaatje van Marianne Design. De kaart heb ik gemaakt met een Go Kreate mal. Het designpapier is van Pion, ik ben gisteren bij het 6-jarig jubileum van Doeading geweest en wat was het weer leuk en gelukkig had ik niet als goede voornemen net als GerJanne om geen designpapier te kopen, want dan had ik het nu al niet meer kunnen volhouden. Heb weer veel papier gekocht. Ze hadden een leuke aanbieding, dus kon het niet laten.
 De grote ovaal is een mal van Marianne Design gemaakt van Kraft, de takjes en bloemen zijn van Joy. Verder roosjes van Wild Orchids gebruikt en wat knoopjes.
De strik zit vast aan een labeltje waar een tekst op staat wat er weer onder vandaan is te halen.

Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Ik ben er zelf blij mee, merk dat ik steeds meer een vintage stijl in mijn projecten probeer te verwerken. Ik zie bij mezelf iedere keer mijn stijl veranderen, herkennen jullie dit? Ik vind veel dingen mooi en leuk, dus waai eigenlijk een beetje mee met alles wat ik leuk vind.

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challeges:

13 opmerkingen:

Christine zei

Heel mooi gedaan Saskia! Ik kan ook mijn beloftes niet altijd houden om niets te kopen. Verslavende hobby hebben wij!!
Liefs
Christine

Ans Gilbert zei

Hoi Saskia,
Wat een prachtige Vintagekaart heb je gemaakt..super zeg...mooi zijn die Go Kreate mallen...je creatie is TOP...

Liefs van Ans

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Saskia, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Unknown zei

Heel mooi gedaan Saskia! Ik maak zelf eigenlijk heel weinig vintage, maar steeds als ik het zie vind ik het wel heel mooi!
Liefs Angelique

Babette zei

Wat een schitterende kaart, hele gave mal heb je gebruikt.
groetjes Babette

GerJanne zei

Ha die Saskia,
ik kom gewoon niet in dat soort winkels voorlopig. Volgens mij is het ook bijna een onmogelijke opgave....maar ja, we zien wel of het schip strandt....Zo wil ik wel naar de beurs in Hardenberg gaan, maar is dat nu mijzelf kwellen of niet??
Jouw vintage kaart is super!! Heel erg mooi gedaan. Het leuke bij jou is dat je ook allerlei stijlen hebt. Het is niet altijd hetzelfde. Dat is niet erg, maar ik houd van afwisseling....daarom volg ik jou graag!
groetjes,
GerJanne

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ik hou juist van verschillende stijlen en je vintage kaart is in 1 woord PRACHTIG.
mooi het zachte blauw gecombineerd met het kraft.

groetjes jolande

Margo zei

Hoi Saskia,
wat een prachtige kaart !
Ik ken dat hoor verschillende stijlen mooi vinden, ik vlinder ook zo'n beetje van 't een naar 't ander :)
Liefs
Margo

jolanda zei

mooi kaartje

corryskaart zei

Hoi Saskia
Wat een pracht van een romantische vintagekaart zowel de kleur als ontwerp is supergaaf
Groetjes van corry

Lenie zei

Wat een prachtige vintagekaart.
groeten Lenie

Nancy zei

Dat Vintage heb jij wel onder de knie! Mooi, hoor!

Adriana zei

Dat is een mooie kaart! Je hebt het kraft ook erg mooi verwerkt.
Dank-je-wel voor je 2de deelname aan de KRAFTchallenge bij AnMaCreatief!
Groetjes Adriana