zaterdag 5 januari 2013

Een schommel-trapkaartje


Nog een kaartje die ik vorig jaar had gemaakt, klinkt lang geleden, terwijl het iets meer dan 2 weken was.

Ik heb een schommel-trapkaartje gemaakt van 3 cirkels.
Ik heb 1 cirkel dubbelgevouwen die dient als schommel, daarna heb ik hier een cirkel opgeplakt. Vervolgens heb ik nog een cirkel met de scorpal in trapjes gevouwen en deze weer op de andere cirkels geplakt.
Ik heb  geen designpapier gebruikt, alleen maar mallen, wat Distressinkt en wat plakstrasssteentjes.

Bedankt weer voor jullie bezoekje en tot blogs.


5 opmerkingen:

Christine zei

Heel mooi gedaan Saskia en ook de knutsels van je zoontje zijn super! Heel gaaf hoor!
Liefs
Christine

Anita Meijer zei

Wat is die super Saskia je schommelkaart, ik vind het een plaatje.
Liefs van Anita

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een mooie kaart, leuk model.

groetjes jolande

corryskaart zei

hoi saskia
wat een gave schommelkaart en zeker mooi door de gekozen kleuren!
groetjes van corry

Marijke zei

Heel mooi schommelkaartje, sfeervol!

Groetjes, Marijke