zondag 20 januari 2013

In de knoop

Vandaag een kaartje met spullen die ik de afgelopen tijd bij de Hobbystunter heb gekocht. Het is gemaakt met het nieuwe Designpapier van Papermania (Vintage Notes) en de knopen zijn hier ook van. Het Vintage plaatje is van Marianne Design, net als de grote ovaal.
Verder heb ik veel kant en klare bloemen, een stukje kant gebruikt, een stukje jute touw en wat Distressinkt voor de randen. De basis is van kraftcardstock gemaakt.
 Achter de ovaal zit nog een hartenlabel, maar die heb ik helaas niet op de foto gezet.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenges:

16 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een beauty van een kaart,met volle bewondering ernaar gekeken Saskia.Groetjes Joke

SandraR zei

Prachtig, Sas! Echt heel erg mooi gedaan...
Zat zelf nog te twijfelen of ik deze serie ook zou kopen, maar ik heb nog andere plannen met mijn centjes, hahaha! Maar het is wel een mooie serie!
*kwijl*

Liefs, San

Marian zei

Heel mooi en leuk al die knopen erbij
Groetjes

Ans Gilbert zei

Hoi Saskia,
Hele mooie kaart heb je gemaakt.leuk met al die bloemen en knopen..leuk model en lief plaatje...weer super...

Liefs van Ans

Antoinette Voorn zei

Mooie en prachtige vintage kaart!!

Gr Antoinette

Unknown zei

Heel mooi gedaan!
Liefs Angelique

Lenie zei

Wat een prachtige vintage kaart, leuk ook met die bloemen zo.
groeten Lenie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kaart, leuk gedaan met de knoopjes.

groetjes jolande

corryskaart zei

Hoi sas
Een prachtige kaart in mooi model en zo lief en romantisch door de kleur en bloemen
Groetjes van corry

Tinie zei

Ik heb vanmorgen net gekeken naar vintage plaatjes, maak die kaarten veel te weinig, als ik deze zie dan wil ik gelijk aan de slag:) Super mooie kaart en het papier is ook schitterend!!!

Groetjes Tinie

crealinedance zei

Hoi hoi Mooie kaart geworden.gr.Nel

Aleida zei

Een heel leuk model easel! En lekker vrolijke bloemen: een heel mooi kaartje.
groetjes,

Rosina zei

Wat een romantisch kaartje Saskia en die knoopje maken het heel speels....knap gedaan...
groetjes Rosina

Marijke zei

Heel mooi en leuk de bloemen met knopen. Lekker vrolijk.
Groetjes, Marijke

scrapcreations-judith zei

Een heel erg vrolijk en gezellig kaartje heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met de januarichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

Neltine zei

PRACHTIG gemaakt zeg. Wat een bijzondere kaart en dan al die fleurige bloemen en knoopjes. Helemaal top.

Bedankt voor het meedoen aan onze challenge op het Scr@p-Cards Challenge-Blog.

Groetjes,
Neltine