zaterdag 5 januari 2013

Thijn moest ook knutselen...

Voor de vakantie heb ik met Thijn voor de juffen van de peuterspeelzaal geknutseld. 
Ik heb met de scorpal mapjes van kraftpapier gemaakt die ik Thijn heb laten bewerken met stempels en stiften. Ik heb de teksten gestempeld, maar Thijn heeft de rest gedaan. Was wel heel interessant om net als mama te kunnen stempelen en kleuren. Ik mocht niks doen, hij kon het zelf!
 Ik heb in de binnenkant voor de juffen een notitieboekje, pen en kalendertje gedaan en een labeltje met een bedankje.
Bedankt weer voor jullie bezoekje.

9 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Saskia,
wat een leuke notitieboekjes zijn dit! Ik heb daar altijd van genoten, de frutsels en knutsels van de kinderen zelf!
Helemaal top, zal vast en zeker gewaardeerd worden!
Lieve groet,
GerJanne

Johanna Visser zei

Super gedaan van Thijn zullen de juffen heel blij mee zijn
Liefs Johanna

Anita Meijer zei

Geweldig dat Thijn dat zelf heeft gedaan en zo lekker eigenwijs nee ik kan het zelf, helemaal geweldig toch Saskia, het ziet er helemaal super uit.
Liefs van Anita

Anoniem zei

WAt knap van Thijn en de juffrouwen zullen er best blij mee zijn.Groetjes Joke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw Thijn wat heb jij dit knap gemaakt zeg, leuke cadeautjes voor de juffen, daar zullen ze vast blij mee zijn.

liefs jolande

Patricia zei

Dat is toch SCHATTIG!!!!
je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen.
Mooi hoor Thijn!
Groetjes Patricia

Babette zei

Wat een prachtige mapjes. En ze zijn heel mooi gestempeld.
Groetjes Babette

Tinie zei

Acht wat is dit gaaf!!! Super idee ook!!!

Groetjes Tinie

Marijke zei

Thijn wat heb je mooie creaties gemaakt voor de juffen!!

Groetjes, Marijke