donderdag 10 januari 2013

Een kraftcadeautje

Vandaag eens een creatie met wat kraftpapier, stempels, wit embossingpoeder, afdrukjes en wat stansjes.

Met mijn scorpal heb ik een eenvoudig rechthoekig doosje gemaakt van een 30 bij 30 vel. Ik heb gescord op 7-14-21-28, daarna gedraaid en gescoord op 7 en 23.
In het midden heb ik er een ovaal uitgesneden en hier mica achtergeplakt, zodat je in het doosje het rompertje kunt zien om iemand te feliciteren met de zwangerschap.
 Ik heb het doosje bewerkt met stempels en Versamark met daarover wit embossingpoeder die ik heb verhit met de heattool.
 Het afdrukje is een ouder Magnoliaatje ingekleurd met Distressinkt.
 Bij het doosje heb ik nog een label gemaakt met een persoonlijke wens op de achterkant voor de aanstaande ouders.
Met mijn kraftcreatie wil ik meedoen aan de volgende challenges:

19 opmerkingen:

Patricia zei

Dat ziet er PRACHTIG uit zeg!!!!!
Leuk cadeautje zo.
Groetjes Patricia

crealinedance zei

Hoi hoi leuk kadootje zo.gr.Nel

Anoniem zei

Wauw,Saskia ook dit is een schitterende creatie en leuk is de uitleg van je doos om je cadeau in te doen.Groetjes Joke

Anita Meijer zei

Wat een schitterend stijlvol doosje heb je gemaakt Saskia, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Unknown zei

Super leuk gadaan Saskia!! En wat tof dat je zo uitgebreid hebt beschreven hoe je het hebt gedaan! Succes met de challenges!
Liefs Angelique

Marian zei

Wat ziet dat er leuk en mooi uit
GRoetjes

Rosina zei

Wat een leuk kraamcadeautje Saskia...heel mooi met dat kraftpapier en die witte swirls...
groetjes Rosina

Cinderella zei

Hoi hoi dat ziet er in een woord GEWELDIG uit .
Liefs Cindy

Lenie zei

Wat een prachtig doosje en erg leuk om te geven aan te toekomstige ouders.
groeten Lenie

Ans Gilbert zei

Hoi Saskia,
Schitterend doosje en label heb je gemaakt, mooi in Kraft..mijn complimenten...

Liefs van Ans

corryskaart zei

hoi saskia
een wonderschoon cadeautje en in prachtige kleuren,toppy
groetjes van corry

LottesCards zei

Wauw! Wat een schitterende creatie!!! Ik vind dit een geweldig cadeautje, zo super gemaakt en leuke technieken verwerkt.
Bedankt dat je deze maand meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

Liefs Lotte

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat mooi sakia, mooi het kraft en de witte swirls, is weer een super leuk cadeau.

groetjes jolande

Marijke zei

Wat mooi en wat een leuk idee! Mooi zo met bijpassende label!!

Groetjes, Marijke

Tinie zei

Wat is dit mooi!!! Super met dat kraft, je zal het maar krijgen!!!

Groetjes Tinie

GerJanne zei

Hoi Saskia,
wat een schitterend cadeautje zeg! Heel mooi in Kraft en schattig om dat als zwangerschapsattentie te geven!
Supermooi!
GerJanne

scrapcreations-judith zei

Wat een leuke creatie heb je gemaakt. Super bedacht om een gedeelte met mica te bekleden zodat je het rompertje kan zien. Leuk dat je meedoet met de januarichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

Stempelhexe zei

What A great set you have made. Thanks you for joining us at the Lovely Hanglar or Sweet Magnolia challenge blog.

Hugs
Ulla

Riannerizanti.blogspot.nl zei

wat een leuke creatie super gemaakt.liefs Rianne