vrijdag 18 januari 2013

Winterwonderland

In de kerstvakantie heb ik samen met mijn tante, Joke en twee nichtjes Karin en Ellen een dienblad gepimpt wat ik bij de Intratuin had gekocht.
Ik heb met wit cardstock een kaart in drieen gevouwen en vervolgens er met een mal van Memory Box van mijn tante er ramen en deuren in gemaakt. Verder alles aangekleed met mallen en Magnolia's.
Er staat ook een kalendertje bij en twee dennenappels waarvan er op 1 een vlinder zit.
Het is de bedoeling op dit dienblad ook een lente, zomer en herfsttafereeltje te gaan maken, zodat we het hele jaar rond kunnen.
Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.
 Tilda op het dak. Achter de ramen zit vellum.
 Achter de deur staat Tilda met het schattige hondje die bij het magazine als gratis stempel zat.
 Voor het hek staat Tilda met het sneeuwhart.
Met dit witte wonderland wil ik meedoen aan de volgende challenges:
Scrap en More- witte creatie
Een hoop inspiratie- Alles mag
Dutch Magnolia Chickies- Een wintercreatie
Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog. De eerste envelop heb ik ontvangen, ik vind het echter leuk om te wachten tot mijn verjaardag, dus laat het nog even dicht, maar mocht je op tijd de envelop hebben gestuurd, het is aangekomen.

22 opmerkingen:

Tinie zei

Wowww wat is dit bijzonder mooi, heel speciaal, top!!!

Groetjes Tinie

Ans Gilbert zei

Hoi Saskia,
Dit heb je echt prachtig gemaakt,super met de afdrukjes ...WOW..ik dacht meteen, ik heb zoiets toch al gezien maar..is je tante Joke..Krejojo??
Vast wel..haha...wat leuk

Fijn weekend, liefs van Ans

jackelien zei

Wat een leuk idee zeg!!
Erg mooi gemaakt.
Gr Jackelien

Unknown zei

Wat leuk gedaan Saskia! Echt heel creatief! En leuk met dat kalendertje erbij, ben nu al benieuwd naar de lente!
Liefs Angelique

Rosina zei

Wat een prachtige wintercreatie Saskia...heel leuk met die mooie magnolaatjes ook deklimopblaadjes op het leuke huisje....
liefs Rosina

Anita Meijer zei

Oh wauw wat een kunstwerk Saskia, wat ziet dat er helemaal super uit. Echt prachtig.
Liefs van Anita

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat heb je dit weer leuk gemaakt Saskia, heel mooi.

groetjes jolande

marion zei

Wauw wat een fantastisch project zeg, ik ben er helemaal weg van. Superleuk dat je meedoet bij Scrap en More. heel veel succes, liefs, Marion

Unknown zei

Erg mooi geworden. Je kunt de seizoenen ook niet loslaten he? Komt toch door die vilten poppetjes, hahaha...
Ik vind je kleuren erg mooi en hoop de volgende keer ook weer mee te knutselen.

Liefs liek

Marian zei

Leuk verzonnen en ook nog mooi geworden Erg leuk
Groetjes

jolanda zei

prachtige creatie

Marcella zei

Wauw prachtig gedaan .
Leuk dat je meedoet met de Challenge van EHI

Groetjes Marcella

Annerieke zei

Mooi zeg, ziet er prachtig uit. En wat een leuk idee om de andere seizoenen ook te doen, ben er benieuwd naar.

Groetjes Annerieke

GerJanne zei

Hoi Saskia,
wat een leuke creatie! Doet me een beetje denken aan de herfsttafel die ik altijd maakte. Ook op een dienblad. Leuk dat je meedoet met onze challenge van EHI!
Groetjes,
GerJanne

Marijke zei

Zo eg wat een leuk en sfeervolle creatie is dit! Echt heel mooi gemaakt!
Groetjes, Marijke

Marlies zei

Wauw wat een schitterende creatie! Super mooi gemaakt met zoveel mooie details!! Een heel leuk idee om dit met de seizoenen te veranderen. groetjes, Marlies

Antoinette Voorn zei

Hallo Saskia,
Gave creatie met de huisjes stans superrrr!

Ik ben op je blog terechtgekomen via "Anita en haar Kaarten" blog. Ik heb lekker rondgekeken bij je en je maakt hele mooie creaties. Ben direkt volger bij je geworden! Kom je ook een keer bij mij snuffelen en misschien wil je ook wel mijn volger worden!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Lenie zei

Wat een pracht tafereeltje zeg.
groeten Lenie

Karin zei

Dat ziet er leuk uit, wat zal dat gezellig staan! Leuk dat je meedoet met de challenge van DMCC. Gr. Karin

Magda zei

Dat is heel mooie grootse creatie Saskia!
heel fijn dat je meedoet met DMCC
Groetjes en succes!
Magda

Dina zei

super heel mooi bedankt voor je deelname bij scrap & more

Anneke. zei

Prachtig!! Je moet maar op het idee komen. Zal vast en zeker erg gezellig staan.
Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
Groetjes Anneke.