maandag 7 januari 2013

Een geurig verjaardagskaartje

Bij de Hobbystunter hebben ze heel mooi design papier. Ik heb laatst natuurlijk weer mooie vellen gekocht. Dit vel zat in de koopjesbak.

Ik heb vandaag voor het Hobbystunterblog een eenvoudig hoesje van mooi design papier gemaakt met de scorpal voor een geurzakje wat ik bij de Wibra heb gekocht.

Verder een Magnolia er op, die zit op een krans met mooie bloemen erbij die met de retrobloemenpons zijn gemaakt. De pareltjes zaten bij het nieuwe Magnoliamagazine. Hebben jullie die ook al? Moet even wennen aan deze editie, ik heb zelf liever een tijdschrift, maar er staan wel weer mooie dingen in. Natuurlijk is het tijdschrift bij José te koop.

 De bloemen dichtbij...

Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot blogs.

13 opmerkingen:

Lia zei

Ziet er leuk uit,
groetjes Lia

GerJanne zei

Hoi Saskia,
wat ziet dit er mooi uit! En alles gaat lekker geuren.... Handig zo'n voordeelbak. Moet ik maar uit de buurt blijven met mijn voornemen!
Groetjes,
GerJanne

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

dat heb je leuk gemaakt, ruikt vast lekker.

groetjes jolande

corryskaart zei

Hoi Saskia
Ja die geurzakjes van de wibra zijn zo leuk en geurig voor dit prachtige zakje, toen ze dus in de winkel lagen heb ik er gelijk een partij gekocht haha
Groetjes van corry

Anoniem zei

Saskia bedankt voor het geurige verjaardagskaart en in het echt is het nog mooier en schitterend ingekleurd.De slee staat al op mijn hobbykamer en zit te bedenken hoe ik deze uitdaging aan ga.Groetjes Joke

Patricia zei

Heel leuk gemaakt, en dan ruikt het vast nog lekker ook.
Groetjes Patricia

jolanda zei

prachtig geurzakje

Tinie zei

Schitterend geheel, super mooie stansen ook gebruikt!!!

Groetjes Tinie

Ans Gilbert zei

Hoi Saskia,

Met de kerstkaarten kreeg ik ook zo'n geurzakje van de Wibra, leuk verpakt in een kaart..hoe jij het hebt gedaan vind ik ook erg mooi...lief je stempeltje en je bloemetjes...

Liefs van Ans

Anita Meijer zei

Wat een schitterend geurzakje heb je opgepimpt Saskia, ik vind het prachtig geworden, jammer dat ik het niet door het beeldscherm heen kan ruiken, laat wel even mijn fantasie zijn gang gaan.
Liefs van Anita

Babette zei

Wat heb je dit zakje leuk gepimpt, heel mooi.
Groetjes Babette

Rosina zei

Wat een leuk idee om een geurzakje zo te verwerken Saskia...ik vind het superzzzzzzz
groetjes Rosina

Lenie zei

Wat ziet dit er leuk uit zeg en weer een idee.
Prachtig gemaakt.
groeten Lenie