woensdag 16 januari 2013

3x een drieluik

Bij EKEF is de opdracht om een serie kaartjes van 10 bij 10 te maken. Ik heb 3 kleine kaartjes gemaakt in Vintagestijl. Ik heb helemaal de smaak te pakken. Er stond niet in de opdracht dat de kaartjes 10x20 moesten zijn, dus ik heb ze 10x30 gemaakt en met de scorpal de vouwen gemaakt, zodat je een drieluikje krijgt. In opgevouwen versie zijn de kaartjes echter 10 bij 10. Ik heb de kaarten precies uit 1 vel cardstock gehaald.

Het designpapier is van Maja.
Verder ben ik aan de slag gegaan met verschillende stansjes van Crealies die weer met challenges zijn begonnen. Dit maal maandchallenges. Ik vond het leuk hier voor aan de slag te gaan.


Dit is het kaartje met bruine accenten:




Dit is het kaartje met blauwe accenten

Dit is het kaartje met roze accenten

Deze Crealiesstansen heb ik gebruikt.



Bedankt allemaal voor jullie bezoekje aan mijn blog en iedere keer de reacties. Welkom aan Jacquelien als nieuwe volger.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden/

18 opmerkingen:

Aletta zei

Die zien er prachtig uit, wat een leuk idee om er een 3-luik van te maken.

Gezellig dat je meedoet met de uitdaging van Elke Kaart Een Feestje.

Groetjes Aletta

Je@net zei

Wat een mooie serie kaartjes, Saskia!
Fijn dat je mee doet met deze uitdaging bij Elke Kaart een Feestje!

Ans Gilbert zei

Hoi Saskia,
Wat een goed idee van jou om je drieluik zo te maken..
Het zijn schattige vintage kaarten geworden mooi en..succes met de Challenge...
Liefs van Ans

Anita Meijer zei

Wauw wat heb je dat super gemaakt Saskia, ik vind het helemaal top.
Liefs van Anita

miriam zei

prachtig gedaan ,ook mooi papier gebruikt
bedankt voor het meedoen met Crealies
gr miriam

Lenie zei

Wat een schitterende kaartje, ze zelf ook gisteren gemaakt maar die zijn heel anders hoor.
Groeten Lenie

Lia zei

Wat heb je dit leuk gedaan zeg,
groetjes Lia

Marlies zei

Wauw wat een schitterende vintage kaaren en wat een leuk model! Een heel goed idee! groetjes, Marlies

Wilma zei

Hallo Saskia,
Wat een LEUKE serie kaartjes heb je gemaakt met die bloemen en blaadjes van Crealies.
DANK JE WEL voor je bijdrage aan de eerste challenge van 2013 bij Crealies.
Liefs Wilma ☺☺☺

Anoniem zei

Wat een mooie kaartjes.
Leuke kleurencombi! erg mooi

Gezellig dat je meedoet met de challenge bij EKEF!

Groetjes Claudia

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat mooi gedaan!! Ze zien er prachtig uit! Leuk dat je meedoet bij Crealies en EKEF!
Groetjes, Yvonne

Annelies zei

Leuk dat je meedoet!! Plaats je nog even de "Ik doe mee" afbeelding?

Marijke zei

Erg mooi zijn deze drieluik kaartjes. En opgevouwen zien ze 10x10, gaaf!! Bedankt voor het meedoen bij EKEF.

Groetjes, Marijke

jannekevanveen zei

wat leuk dat je mee doet met de challenge ziet er mooi uit gr Janneke

GerJanne zei

Wauw Saskia,
ik denk dat ik mijn kaartjes maar niet inzend....wat een beauties heb je gemaakt!!! Echt geweldig!
GerJanne

Ans Gilbert zei

Hoi Saskia,
Vandaag je mooie kaartje ontvangen, eentje uit deze serie en..super hoor..leuke bloemen en de roosjes mooi rose gemaakt..

Dankjewel, ik ben er blij mee...

Liefs van Ans

* Üla * zei

Wauw, wat zijn jouw kaartjes mooi in deze kleuren, Saskia!
Bedankt dat je meedoet bij EKEF!
Groetjes, Ula

anja zei

prachtig hoor
bedankt voor het meedoen aan EKEF
gr Anja DT-EKEF