vrijdag 4 januari 2013

Verjaardagskaart voor Sandra

Het bloggen ligt nog steeds een beetje stil bij me. Ik ben wel weer aan het knutselen. Ben gelukkig zelf weer een eind opgeknapt en ook de kinderen zijn weer beter, al had Anouk gisteren opeens weer een buikgriep, maar ja dat lijkt een eendagsgriepje.
Dan nu maar eens over mijn kaartje. Ik heb dit kaartje gemaakt voor Sandra die op 1 januari jarig was. De kaart is wat later dan de bedoeling aangekomen, maar gelukkig wel aangekomen. Het was een dubbel nieuwjaarskaartje voor haar.

Ik heb de mal van Sizzix gebruikt met wit papier. Ik heb verder met stempels gewerkt, geen design papier gebruikt, maar wel veel Magnolia's.
 De voorkant, met een kalendertje erbij. 
 Plaatje 2 en 3.
 Bovenaanzicht.
 En dan de laatste, met een mooie vlinder, omdat deze voor Sandra en mij heel bijzonder zijn.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Ik wil met deze kaart meedoen aan de volgende challenges:

20 opmerkingen:

Patricia zei

Wat een super leuke kaart zeg!
Hopelijk nu iedereen weer gezond en wel het nieuwe jaar in!
Groetjes Patricia

GerJanne zei

Hoi Saskia,
wat een geweldige kaart voor Sandra! Ik vind het een plaatje! Zo'n leuk model en dan alle kanten bewerkt. Zal Sandra vast heel leuk vinden!
Groetjes,
GerJanne

Anita Meijer zei

Wauw wat is die gaaf Saskia, ik vind het werkelijk geweldig, wat een schitterende kaart. Ja er heerst van alles volgens mij, maar gelukkig zijn jullie vanaf nu allemaal weer opgeknapt voor een hele lange tijd.
Liefs van Anita

Marian zei

Ziet er prachtig uit
En beterschap voor het thuisfront
Groetjes

Cinderella zei

Dat ziet er geweldig uit

Liefs Cindy

SandraR zei

En in het echt issie NOG mooier!!!!
:-D

Ik ben er superblij mee! Echt een beauty, Sas...!
Je bent een schat!

Liefs&Knufs, San

Debby Kuster zei

wat een mooie creatie, fijn om te horen dat ze bijna allemaal weer opgeknapt zijn bij jou thuis, en hopelijk komt de knutsel en blog zin snel weer terug

de beste wensen nog voor 2013
Liefs Debby

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, saskia, wat een mooie kaart, je hebt veel kleurwerk gehad, ziet er super uit.
fijn dat jullie weer wat opgeknapt zijn.

groetjes jolande

Nicole zei

Wat een schitterende creatie. Daar zitten heel wat uurtjes en liefde in zo te zien!! Gezellig dat je met ons meedoet bij IAMC. Bedankt en Succes. Liefs, Nicole

Anoniem zei

WAUW,Saskia het is een beauty van een kaart en nog bedankt voor gisteren,vond het weer ouderwets gezellig en een hoop geleerd.Tot morgenJoke

corryskaart zei

hoi sas
een gave en vrolijke kaart zo met tilda aan de buitenkant en edwin binnen in,SUPER!!
groetjes van corry

jolanda zei

prachtig kaartje

Annerieke zei

Wat een leuk model Saskia, je hebt er ook iets moois van gemaakt!

Groetjes Annerieke

Tinie zei

Schitterend ingekleurd, super leuke kaarten, met prachtige kleuren!!!

Groetjes Tinie

Unknown zei

Hij is echt heel mooi!!!

Liefs Liek

inge zei

Dit is een superleuke kaart Saskia, bedankt voor het meedoen bij Simply Magnolia.

Groetjes Inge

Karin zei

Wat een prachtig kaartje Saskia, leuk model heb je gemaakt!
Succes met de challenges. Gr. Karin

Anneke. zei

Pracchtige creatie! Het model is ook zo leuk. Veel werk er je erop gedaan.
Bedankt voor je deelname bij de DMCC.
Groetjes Anneke.

miriam zei

wat een leuk model en prachtige creatie in zijn geheel
bedankt voor het meedoen met DMCC
gr miriam

Marianne zei

Wat een mooie kaart.
Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
Groetjes Marianne