woensdag 20 februari 2013

Ei,ei, ei

Ik heb vandaag foto's van een ei/ lentetafereeltje wat ik voor jullie heb gemaakt.
Volgende week zaterdag op 2 maart hoop ik hier een workshop te gaan geven bij de Hobbystunter in Ridderkerk. Helaas zijn er nog maar weinig aanmeldingen, wat in zou houden dat het niet door kan gaan.
Ik hoop dat jullie het een leuk project vinden en zin hebben om dit te komen maken volgende week zaterdag bij de Hobbystunter. Je kunt je bij José aanmelden per mail, telefoon of door even langs te gaan in de winkel. Hier is hij ook in het echt te bewonderen.
De kosten voor de workshop zijn 22,50 dit is inclusief alle materialen en een high tea die ik zal verzorgen.
Ik hoop dat jullie langs komen.



Met dit ei wil ik meedoen aan de volgende challenges:

16 opmerkingen:

jolanda zei

prachtige creatie

Rosina zei

Een prachtige lentecreatie heb je gemaakt Saskia.....jammer dat je nog niet meer aanmeldingen hebt voor de workshop. Voor mij is het ook te ver...
groetjes Rosina

Anoniem zei

OH Saskia zo mooi en ik kan niet komen verjaardagen een heleboel,volgende keer wil ik graag meedoen als ik niet iets anders heb.Prachtig lente ei heb je gemaakt.Groetjes Joke

GerJanne zei

Oh wat super zeg! Het ziet er zo gaaf uit.
Het zou inderdaad jammer zijn als je workshop niet door kon gaan, maar Ridderkerk is gewoon te ver en ik ga naar de beurs in Hardenberg!
Ook leuk!
Groetjes,
GerJanne

martina's kaartjes zei

wat een prachtige creatie ! toppertje hoor ! helemaal geslaagd !
grtjs,martina
x

Maris zei

heel leuk gemaakt, bedankt voor het meedoen bij YMAM

Ans Gilbert zei

Hoi Saskia,
Wat een prachtige creatie heb je gemaakt en Ridderkerk is voor mij ook erg ver...helaas...

Liefs van Ans

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooi paasei heb je gemaakt.

groetjes jolande

Marijke zei

Hopelijk komen er nog aanmeldingen binnen en kan de workshop doorgaan. Je creatie voor Pasen ziet er heel mooi uit.

Groetjes, marijke

Grietje Jansen zei

Een hele mooie bijzondere creatie.

Grietje

Anita Meijer zei

Wauw wat heb je dit schitterend gemaakt Saskia, ik vind het weer helemaal geweldig, super.
Liefs van Anita

Christa zei

Wat een super gave creatie !! Ik hoop voor jou dat er nog meer aanmeldingen komen .... Dank voor het meedoen bij TFM. Christa.

Lenie zei

wat een prachtige creatie, zoveel moois op te zien.
groeten Lenie

Gehaakte cadeautjes zei

ERg mooi gemaakt, jammer dat ridderkerk zover weg is.... Hoop voor je dat er veel aanmeldingen komen.
Groetjes Desiree

Helen zei

wat een prachtige creatie heb je weer gemaakt. Helaas is Ridderkerk ook voor mij te ver weg, maar ik wens je veel succes. Gezellig dat je nog eens meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief deze maand. Groetjes, Helen

Adriana zei

Wat een mooie creatie met al die prachtige bloemen!
Hoop voor je dat je workshop toch door kan gaan.
Bedankt voor je 2de deelname aan de challenge bij AnMaCreatief deze maand!
Groetjes Adriana