donderdag 7 februari 2013

Een valentijnskaart

Ik heb deze kaart voor valentijnsdag gemaakt. Geen idee of ik er iets mee doe, maar vond het leuk om met deze kleuren, het mooie papier van Authentique en dit schattige afdrukje een mooie kaart te maken.
Ik heb verder een stempelsetje van Viva gebruikt.
Hier mijn easelkaart, de binnenkant is ook bewerkt.
 Ik heb het afdrukje weer ingekleurd met Distressinkt.
 De onderstaande kaarten zijn van Gerjanne en Anita, deze kaarten kwamen met wat vertraging aan, maar allebei heel erg bedankt. Ik ben er heel blij mee.

Ik wil met mijn kaartje meedoen aan de volgende Valentijnchallenges

18 opmerkingen:

Cinderella zei

Een hele leuke kaart en wat een leuke vorm

Een fijne avond
Liefs Cindy

Ans Gilbert zei

Hoi Saskia,
Wat een superleuk kaartje, mooi model, prachtig papier en wat een schattig afdrukje....zó mooi...

Liefs van Ans

Marian zei

Prachtige kaart
Groetjes

Riannerizanti.blogspot.nl zei

heel leuk kaartje met mooie kleuren.
groet Rianne

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

lief kaartje, mooi gemaakt.

groetjes jolande

Crea Astrid zei

Wat een prachtige easelkaart heb je gemaakt. Mooi van kleur ook.
Leuk dat je meedoet met de Challenge van Miekelotte is Challenging You.

Groetjes, Astrid.

GerJanne zei

Hoi Saskia,
wat een leuke kaart heb je gemaakt!
Ik vind hem echt super!
Fijn dat je toch mijn kaartje hebt gekregen. Ik las pas ergens dat er allen nog maar 'leuke' post bezorgd wordt op dinsdag, donderdag en zaterdag....
Groetjes,
GerJanne

Lenie zei

Wat een prachtige kaart en maak zelf ook valetijns kaarten maar wel zo dat je ze ook nog voor verjaardag kan versturen. Want ik verstuur met valetijn geen kaarten, misschien ook een tip voor jou.
Groeten LEnie

martina's kaartjes zei

wat een prachtig kaartje ! helemaal geslaagd ! mooie kleurtjes
nog een fijne dag,
grtjs, martina
x

Anoniem zei

Prachtige kaart Saskia en hele mooie vorm van kaart.Groetjes Joke

Rosina zei

Wat een mooie valentijnskaartje Saskia...mooi modelletje ook.
liefs Rosina

Marlies zei

Een prachtige valentijnskaart! Een leuk model en mooie details! groetjes, Marlies

Marijke zei

Wat een lief en romantisch easelkaartje!

Groetjes, Marijke

jolanda zei

heel mooi kaartje

Jacqueline (Sjakkie) zei

Heel leuk kaartje, prachtig! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Krea TeJa.
Groetjes van Jacqueline

Anita Meijer zei

Wat een supermooi kaartje Saskia, ik vind hem prachtig. En wat leuk dat ik mijn kaartje zie liggen die gelukkig toch nog aangekomen is.
Liefs van Anita

Annerieke zei

Leuk is deze Valentijnskaart. Vind de kleuren ook mooi, even anders dan rood of roze.

Groetjes Annerieke

Annemieke zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt. Mooie vorm en leuke stempels gebruikt.

Groetjes Annemieke