zondag 3 februari 2013

De kaartjes...

Dit zijn de kaartjes die ik al heb ontvangen. Ik heb begrepen dat er ook nog twee onderweg zijn, maar hier ben ik al heel blij mee en heb ik dus 's ochtends op mijn verjaardag geopend. Wat een verrassing en naast de kaartjes ook de mooie stansjes en afdrukjes.
 Hier bij elkaar...
 Van links naar rechts:
Rosina, Jolande, Marijke
 Angelique (een hele mooie neverendingkaart...)
 Joke
 Jackelien, Lenie, Rianne, Jolanda
 En namens de familie nog een creatie van Joke
Allemaal heel erg bedankt. Ik waardeer dit enorm.
Hier mijn aankopen van de beurs, met onderin mijn nieuwe verslaving denk ik. Namelijk twinkling H2O, gekocht bij 't scraphuis. Ik zal nog veel moeten oefenen, maar een mooie aanvulling op het kleuren met Distressinkt.
Verder heb ik van Theo en de kinderen ook nog heel veel mooie stempels van Lilly of the Valley, Magnolia, papier en twee stansjes van Noor gehad, dus ik heb heel veel zin om aan de slag te gaan.
Nu ben ik momenteel nog druk bezig voor de demo bij de Hobbystunter die ik aanstaande zaterdag ga geven.
Bedankt allemaal en tot blogs...

13 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Saskia,
Wat ben je lekker verwend zeg, je hebt hele mooie kaarten gekregen en..je aankopen op de beurs zijn natuurlijk ook super..zo lekker om alles uit te stallen en te bekijken..Succes met de demo..

Liefs en groetjes Ans

jolanda zei

hele mooie kaartjes en aankopen

Anoniem zei

Prachtige kaarten Saskia en wat een mooie spullen heb je gekregen en gekocht,daar komen vast hele mooie kaarten en creatie's van.Groetjes Joke

Anita Meijer zei

Hé mijn kaartje ligt er nog niet tussen, hoe kan dat nou, heb hem donderdag al op de bus gedaan omdat ik het leuk vond dat je hem op je verjaardag zou krijgen, nou dan zou hij nog wel komen, jammer dat die niet op tijd was. Maar de kaartjes die je tot nu toe hebt gekregen Saskia zijn prachtig. En jeetje wat heb je prachtige inkopen gedaan met Joke vrijdag, helemaal super. En wat een potjes H2O heb je gekocht, kleurt dat lekker eigenlijk?
Liefs van Anita

Rosina zei

Woooow Saskia wat heb jij mooie cadeautjes gekregen voor je verjaardag....daar komen weer hele mooie kaartjes van denk ik.
En je kaartjes die je gekregen hebt zijn ook heel erg leuk. Ik ban blij dat mijn kaartje erbij zit, en ik hoop dat je de inhoud kan gebruiken...
liefs
Rosina

SandraR zei

Lekker verwend jij! Zowel met kaarten als met leuke spullen...
Mijn kaart komt er zeker nog aan!
Gaat goedkomen, Sas!
;-)

Liefs, San

Riannerizanti.blogspot.nl zei

nou jij bent verwent wat een boul kaartjes en zo te zien allemaal even mooi.ook heb je lekker veel gekocht en begrijp ik dat je graag gaat knutselen.
liefs Rianne

Marijke zei

Genieten is dat toch om zelfgemaakte kaartjes te krijgen van blogmaatjes!! En nog veel mooie spullen gekocht en gekregen, dat wordt weer heerlijk freubelen.
Succes met de demo.

Groetjes, Marijke

Unknown zei

Wat heb je een hoop leuke kaartjes ontvangen! En wat een leuke dingen heb je op de beurs gekocht. Ik heb ook een tijd heel veel twinkeling h2o's gekocht, ze zijn super! Veel plezier ermee!
Liefs Angelique

Aleida zei

Mooie kaarten heb je gekregen!
En je zult vast veel plezier hebben van al je aankopen!
groetjes,

Marian zei

Nog gefelciteerd en wat een kaarten erg leuk en je twinkeling wat je aangekocht heb ken ik niet maar kijk it naar je creaties
Groetjes

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kaarten heb je gehad Saskia en ik zie dat je voorlopig je niet hoeft te vervelen met je nieuwe spulletjes.

groetjes jolande

Lenie zei

Nou jij bent goed verwend zeg en prachtige kaarten gehad.
We zien je creaties wel tegemoet met die mooie spullen.
groeten Lenie