zondag 10 februari 2013

Een kapstok

Laatst attendeerde José van de Hobbystunter me op een site van de groothandel om eens te kijken naar houten artikelen. Ik zag hier een leuke kapstok en heb aan José gevraagd deze voor me te bestellen, dit heeft ze gedaan en ik kreeg hem als verjaardagscadeautje. José nogmaals bedankt.

Ik ben er dit weekend mee aan de slag gegaan, omdat ik in de winkel steeds geen goede kapstok met haakjes kon vinden, heel veel kapstokken hebben knoppen, maar dat werkt niet, want die hebben we nu en de jassen van de kinderen liggen steeds op de grond.
Nu even over de kapstok. 
Ik ben aan de slag gegaan met het designpapier van Rosadotje wat ik bij de Hobbystunter heb gekocht. Verder heb ik mijn Magnolia's weer opgezocht en twee jongens voor Thijn en twee meisjes voor Anouk opgezocht. Alles is ingekleurd met Distressinkt. Verder heb ik veel roosjes gebruikt, een blaadjespons van Martha Stewart. De letters heb ik met een Tim Holtzstans gemaakt en met een lijmpen ingesmeerd, wat een uitvinding. Ik kende deze nog niet, maar zo kun je de kleine details insmeren met lijm om op te plakken. Ik zit altijd met lijmresten.
 Hier de kapstok en hieronder wat detailfoto's



Met deze kapstok wil ik meedoen aan de volgende challenges:

18 opmerkingen:

Marian zei

Wat ontzettend leuk bewerkt
Prachtig en ben je al bij creadin geweest? gefeliciteerd met je prijs
Groetjes

GerJanne zei

Tsjonge, Saskia, ik kijk mijn ogen uit! Wat een ontzettend leuke kapstok heb je gemaakt! Je kinderen zullen het prachtig vinden denk ik!
En zo leuk dat je iets maakt dat een hele poos bij je in huis blijft! Een kaart stuur je en is dan weg....
Geniet ervan!
GerJanne

Riannerizanti.blogspot.nl zei

wat een mooi en origineel cadeau heb jij gekregen en je hebt het super bewerkt.
liefs Rianne

Cinderella zei

Wauw helemaal toppie en gefeliciteerd
Liefs cindy

Rosina zei

Wat een geweldige leuk kapstok heb je gemaakt voor je kindjes Saskia...
zo mooi opgepimpt....een pronkstuk in je huis
suc6 met de challenges
groetjes Rosina

Unknown zei

Wat leuk gemaakt Saskia! En hier heb je elke dag plezier van. Bijna zonde om de jasjes op te hangen, dan zie je bijna niet meer hoe mooi hij is. Maar ja, hij is natuurlijk wel gemaakt om te gebruiken. Zal wel heel gezellig staan in jullie gang.
Liefs Angelique

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat leuk Saskia, wat zal dat gezellig hangen bij jou in de hal.

groetjes jolande

Anoniem zei

Wauw,wat mooi Saskia prachtig gemaakt en mooie kleuren gebruikt.Groetjes Joke

Antoinette Voorn zei

Ohhh wat een gaaf gepimpte kapstok echt origineel!! Heel mooi met vrolijke kleuren.

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Sieta zei

Wat een super uitvinding Saskia!
Nu blijven inderdaad de kleren van de kids beter hangen.
En wat heb jij hem mooi versierd, geweldig!!!
Leuk dat je meedoet met de challenge van Time for Magnolia.

Liefs Sieta

Crea Astrid zei

Wat heb je de kapstok prachtig versierd. Mooi ingekleurd ook.

Groetjes, Astrid.

Helen zei

wat een supermooie kapstok heb je gemaakt. Inderdaad zijn haakjes wel het einde (bij ons liggen de jassen van de kids ook altijd op de grond). Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

jolanda zei

prachtige creatie

Ans Gilbert zei

Hoi Saskia,

Wat een superleuke kapstok heb je gemaakt..leuk met die afdrukjes en zó mooi gepimpt..GAAF en..ik wil je ook feliciteren met de gewonnen candy bij Dinie..was wel onder de indruk van je reactie op haar Blog... Liefs van Ans

Anita Meijer zei

Oh wauw Saskia, wat is dat supermooi zeg, ik vind het helemaal het einde, zo mooi gedaan, echt een toppertje weer.
Liefs van Anita

PatriciaKleijn zei

super hoor

Bedankt voor je deelname bij IAMC

Veel liefs
Patricia

Unknown zei

O wat is deze leuk!!!
Bijna zonde om dingen aan te hangen.

Liefs liek

Anne-Marije zei

Wat een mooie creatie heb je gemaakt.
Bedankt voor het meedoen met de februari challenge bij AnMaCreatief.

xxx Anne-Marije