dinsdag 26 februari 2013

Een lay out met fotolijstjes...

Allereerst bedankt allemaal voor alle lieve reacties op mijn vorige bericht. Het gaat gelukkig redelijk met Anouk en Thijn. Ze zijn wel verkouden, maar gelukkig niet heel ziek, zoals in de kerstvakantie. Ik heb dus tussendoor voldoende tijd om te knutselen. Heb ook al van alles gemaakt, maar heb weer zoveel inspiratie, dat ik mezelf niet echt de tijd gun om te bloggen.

Vandaag ben ik er weer met nog een lay out. Nou ja eigenlijk twee. Ik maak er meestal twee in dezelfde stijl omdat ze naast elkaar in een scrapboek zitten en ik dit mooier vind. Nu maakte ik vroeger altijd vrijwel identieke alleen met andere foto's. Nu probeer ik wel dezelfde stijl aan te houden, maar mag het ook wel iets anders zijn. Al is dit echt nog een uitdaging voor me. Ook om niet alles heel netjes gecentreerd etc. op te plakken.
Ik ben dus bewust aan de slag gegaan om niet alles super netjes te doen, maar wat speelser.
Ik zag vanochtend de uitdaging bij EKEF om een kaart of LO met frames te maken. Vond dit wel een leuke uitdaging en zo heb ik gelijk weer vulling voor Anouk haar boek. Heb namelijk nog stapels foto's te gaan.
 Ik heb gewoon een vel cardstock met Washi tape beplakt. Verder heb ik met Spellbinder- en Go Kreatemallen frames gemaakt van wit karton. Daarna heb ik een hele berg bloemen, takjes en hartjes gestanst met mallen Joy.
 Dezelfde stijl, maar niet identiek. Ik vind het een mooi geheel geworden. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Tips zijn natuurlijk altijd welkom.
Bedankt weer voor jullie bezoekje. Morgen ga ik weer knutselen bij Joke (mijn tante) en Karin, haar dochter komt ook. Heb er zin in. Altijd gezellig.

14 opmerkingen:

Ghea zei

wat ziet dit er schattig uit, met al die lieve koppies.
Liefs Ghea

corryskaart zei

Hoi Saskia
Wat een prachtige layout voor je scrapbook toch heerlijk om al die lieve koppels in een album te hebben ook al vergt het veel werk
Groetjes van corry

Christine zei

Heel mooi Saskia! Heel vertederende foto's en prachtig uitgewerkt!
Liefs
Christine

Je@net zei

Wat een mooie spread, Saskia. Leuk zoals je het tape, de frames en de bloemen hebt verwerkt op de layout!
Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Elke Kaart een Feestje!

Rosina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Rosina zei

Het is heerlijk om naar deze prachtige layouts met die schattge kindjes te kijken...zulke vertederende foto's......
superzzzzz Saskia
groetjes Rosina

Antoinette Voorn zei

Je lay out is echt super geworden! Mooie kleurtjes...en heel schattig

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat mooi Saskia, fijn te horen dat het beter gaat met de kids.

groetjes jolande

Anita Meijer zei

Oh dit vind ik echt leuk Saskia, wat ziet dat er supermooi uit. Top. Gelukkig gaat het weer beterder met de kids. Heel veel plezier morgen bij Joke en ik neem aan Ellen.
Liefs van Anita

Anita Meijer zei

Oh ik zit weer lekker te lezen, ik zie dat Karin erbij is en niet Ellen.
Nogmaals liefs van Anita

Jolanda Cuper zei

Prachtig wat een leuke LO met al die prachtige foto's!
Gezellig dat je meedoet aan EKEF.
Groetjes Jolanda

Anneke. zei

Prachtig LO. Heel leuk met al die kleine fotootjes.
Leuk dat je mee doet bij eKeF.
Groetjes Anneke.

anja curvers zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
anja curvers zei

Een prachtige layout hoor leuk dat je meedoet bij EKEF.