dinsdag 12 februari 2013

Een kaartje met de stempel van Anita

Ik ga de komende tijd proberen met alle mooie stansjes en afdrukjes proberen om mooie kaartjes te maken. De allereerste heb ik gemaakt met het mooie stempeltje wat Anita heeft opgestuurd, ik vond dit zo'n schattig stempeltje dat het riep om er mee aan de slag te gaan. Ook vond ik het heel lief dat ze gewoon een heel stempeltje heeft opgestuurd.
Anita nogmaals bedankt.

Het kaartje is gemaakt met een vorm van Go Kreate. Het papier is van Magnolia. De bloemen en takjes zijn van Joycrafts.
 Ik heb er een labeltje bij gemaakt met de nieuwe stempel van Different Colors die ik op de beurs heb gekocht.
Groetjes en tot blogs.

17 opmerkingen:

Lia zei

Geweldig leuk, leuke mallen zijn dit he? Mooie zachte kleurtjes,
groetjes Lia

Lenie zei

wat een prachtige kaart en de stempel is erg lief zeg.
groeten lenie

Anoniem zei

Wauw,Saskia wat een prachtige kaart in schitterende kleuren.Groetjes Joke

Unknown zei

Wat leuk, vrolijke kleuren. En leuk om te zien dat je ook een stempel van Different colors hebt gekocht. Ik zag bij tante Joke ook al zo'n stempel voorbij komen en zelf heb ik ook een stempel gekocht van DC op de beurs. Heel leuk gedaan!
Liefs Angelique

Antoinette Voorn zei

Prachtige kaart en mooie kleurtjes!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Ans Gilbert zei

Hoi Saskia,
Prachtig rose kaartje, mooie stempels..heel lief..

Liefs van Ans

Rosina zei

Prachtig lief kaartje Saskia , heel leuk het Sarah Kay stempeltje en de stempel is ook geweldig....
groetjes Rosina

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt!! En ik heb een hoop moois gemist!
Lieve groetjes, Yvonne

corryskaart zei

hoi saskia
wat een schat van een kaart heb je gemaakt met deze lieve stempel!
groetjes van corry

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooi lief kaartje.

groetjes jolande

Anita Meijer zei

Oh dat vind ik leuk dat je met mijn stempeltje een kaartje hebt gemaakt, had al zo een idee dat je van deze stempels wel zou houden, wat heb je er een supermooie kaart mee gemaakt Saskia, ik vind het een beauty en wat heb je haar fantastisch ingekleurd, helemaal super.
Liefs van Anita

Annerieke zei

Wat een lief kaartje in het roze. Ook je kapstok is super geworden!

Groetjes Annerieke

Marian zei

Heel mooi je kaart mooi de kleuren ook
Groetjes

Tinie zei

Wat is deze ook weer mooi, schitterende kaart, met geweldige details!!!

Groetjes Tinie

Marijke zei

Lief kaartje heb je gemaakt met het nieuwe afdrukje. Leuk de tag erbij.

Groetjes, Marijke

GerJanne zei

Hoi Saskia,
wat een schattig kaartje! En dat je zo maar de stempel kreeg zeg!! Dat is nog eens een verrassing!
Groetjes,
GerJanne

Anita Meijer zei

Hoi Saskia, wat was ik blij verrast dat ik dit schitterende kaartje mocht ontvangen van je, hij is helemaal super, ben er superblij mee en staat hier op de kast te pronken, heel lief van je. Dank je wel.
Liefs van Anita