zaterdag 1 oktober 2011

Weer terug van vakantie

Zo, we zijn weer terug van een heerlijke week vakantie. We zijn een week naar de Beekse Bergen geweest, hebben heerlijk weer gehad, dus het was echt genieten.
Voor mijn vakantie had ik van alles voorbereid en in de vakantie heb ik 25 kerstkaarten gekleurd en in elkaar gezet. Heerlijk om 's avonds weer even lekker te kunnen knutselen.
Vanochtend ben ik bij de demodagen van Doeading geweest, het was er weer heel druk en ik heb weer allemaal leuke dingen gekocht, hoop er binnenkort van alles mee te gaan maken.\

Bedankt voor jullie reacties. Sandra bedankt voor je award, hoop vandaag nog even tijd te hebben om hem op te halen.

3 opmerkingen:

Margo zei

Hoi Saskia,
wat een leuk kaartje en wat fijn dat je een toffe vakantie hebt gehad en dat het zo leuk was bij Doe@ding !
Liefs
Margo

SandraR zei

Fijn dat jullie zo genoten hebben op je vakantie! Heerlijk is dat, er even lekker tussenuit.
Ging alles goed met Thijn en vooral je kleinste, Anouk? Heerlijk, zoveel geluk om je heen!

Mooie kaart heb je gemaakt! Ga je ons de rest ook nog laten zien??
;-)

Liefs, San

p.s. de award heb je verdiend, hoor! En de vlinder maakt het extra speciaal, ik weet zelf waar je het over hebt...

corryskaart zei

zo lekker op vakantie en dan toch ook nog zoveel kaarten kleuren?
de eerste van vele die we zullen zien is heel erg mooi!
groetjes van corry