zondag 16 oktober 2011

Joepie heb mijn nieuwe stempels binnen

Bedankt weer allemaal voor alle lieve en positieve reacties. Zo leuk om te lezen. Probeer ook bij jullie af en toe reacties achter te laten, maar dit lukt me niet altijd helaas.
Van de week heb ik 5 stempels van de nieuwe Kerstmagnoliacollectie besteld en die heb ik gisteren binnen gekregen. Helaas lukte het gisteren niet om er iets mee te maken, maar vandaag heb ik met alle 5 een leuke kaart kunnen maken, dus ben helemaal blij.
Hieronder mijn eerste kaart, heb al een berichtje automatisch gepost vandaag, maar kan het niet laten even mijn nieuwe kaart te laten zien.
Ik heb de nieuwe Tilda met sneeuwhart gebruikt op het nieuwe designpapier van Magnolia. Tilda is gekleurd met Copics, namelijk V000,91,12,15,17,E50,51,53,93,41,43 en 44 De swirl is een Doohickey. De sterren komen van een kerstboomslinger.

5 opmerkingen:

Margo zei

Deze is echt een schatje Saskia !
Heel leuk stempeltje !
Prachtige kleuren en papier ook !
Liefs
Margo

SandraR zei

Wat mooi, Saskia! Echt prachtig!
Mooie stempel en mooi ingekleurd!

Liefs, San

Christine zei

Ze zijn prachtig die stempels! Mooi kaartje maakte je er mee!
Liefs
Christine

Sieta zei

Prachtige kaart Saskia.

Lieve groetjes Sieta

corryskaart zei

hoi saskia
ja dat is genieten he? van de nieuwe stempels!
en een superlieve kaart gemaakt
groetjes van corry