vrijdag 28 oktober 2011

Een klokkaart

Afgelopen woensdag heb ik samen met mijn tante en twee nichtjes weer een knutseldag gehad. We maken alle vier kaarten en hebben afgesproken om de beurt een project/kaart voor te bereiden en elkaar een soort workshop te geven. Dit werkt namelijk beter dan met zijn vieren al onze spullen meesjouwen en dan ieder iets anders maken.
Dit keer heeft mijn tante alles geregeld en voorbereid. We hebben een watervalkaart gemaakt, die zal ik morgen laten zien en we hebben bovenstaand model gemaakt met de supergave klok van Tim Holtz. Het designpapier is van Maja Design en de afdrukjes is er een van de nieuwe kerstserie en de unieke stempel van de Hobbystunter.
Ik ben alleen nog vergeten ergens een tekst te doen, al weet ik ook nog niet zo goed of ik het als verjaardagskaart of kerstkaart ga gebruiken, het kan namelijk heel goed allebei.


Bedankt allemaal weer voor alle lieve reacties. Echt geweldig.

7 opmerkingen:

Marijke zei

Prachtige watervalkaart, mooi met de grote klok. Prachtig papier en leuk met de twee Tildaas. Leuk idee zo'n knutseldag!
Groetjes, Marijke en Chantal

SandraR zei

Wat prachtig, Saskia! Leuke layout!
En heel mooi ingekleurd! Welke kleuren heb je gebruikt?

Liefs, San

Inky's Creaties zei

Hij is wel heel erg gaaf geworden. Je tante heeft wel iets heel erg leuks bedacht. Ik vind de Tim Holtz klok ook helmeaal geweldig, denk dat ik hem binnenkort wel zal aanschaffen (of onder de Kerstboom).

Groetjes Inky

Tinie zei

Wat een prachtig model kaart en die klok komt er super op uit!!!

Groetjes Tinie

corryskaart zei

wat een super gave kaart en erg mooi van kleur!
groetjes van corry

Lia zei

Schitterend Saskia, dat heb je prachtig gemaakt,

groetjes Lia

Christine zei

Supermooi! Die hou ik in gedachten hoor!
liefs
Christine