zaterdag 8 oktober 2011

Herfststorm

Hier een herfstkaart. Allereerst weer bedankt voor alle lieve berichten. Zal de komende tijd nog veel kertkaarten laten zien, maar nu eerst dit herstkaartje.
Ik heb 3 Magnoliastempels gebruikt. Allemaal ingekleurd met Copics. De bomen heb ik met een stippentechniek ingekleurd om zo te proberen de prachtige herfstbomen na te bootsen. Ik heb deze uitgestanst met een mal van Spellbinders. VOor de bladeren en takjes heb ik een MSpons gebruikt. De leafswirl is van DieNamics.
Op de bladeren en de achtergrond met bomen heb ik druppels gemaakt met de Viva glossgel transparant. Dit geeft de regen weer. Hieronder kun je dat zien op de bovenste blaadjes.


Met deze kaart wil ik mee doen aan de volgende challenges:

12 opmerkingen:

SandraR zei

Prachtig, Saskia! En helemaal perfect voor het weertje buiten! :-D
Leuke details heb je erop gemaakt!

Liefs, San

creacora zei

super Saskia wat een prachtige kaart heel leuk die stippen en super dat je meedoet met onze challenge bij Duymelot !
Succes !

Groetjes Cora

martina's kaartjes zei

heel knap tafereeltje ! mooi gemaakt, prachige kleuren !
grtjs, martina
x

corryskaart zei

hoi saskia
een geweldig leuke kaart en veel op te zien en vooral de blaadjes vind ik er meer dan mooi opstaan!
groetjes van corry

Margo zei

Oh wat een superkaartje !
Heel geslaagd !
Liefs
Margo

Hetty zei

Wat een mooi kaartje en bedankt voor
het meedoen bij DMCC

gr hetty

Yvonne Donders zei

Heel mooi herfstkaartje. Mooi ingekleurd, ook die bomen met de stippentechniek. Leuk dat je meedoet bij DMCC.

Groetjes Yvonne

Anke zei

This is gorgeous i do love this image and your colours are gorgeous. Thanks for joining us at simply magnolia.
hugs Tessa & Anke

Karin zei

Wat een mooi kaartje, echt herfst! Succes met de challenges!

Yvonne zei

Heel mooie herfstkaart! Schitterende stempel ook leuk dat je mee doet met de challenge bij Scrap&More.
groetjes Yvonne

miriam zei

Prachtige kaart met leuke details erop
bedankt voor je deelname aan DMCC
gr miriam

Dina zei

wat een schitterende kaart heb je gemaakt, bedankt voor je deelname bij scrap&more