woensdag 12 oktober 2011

Labelchallenge bij Krea Teja

Allemaal weer bedankt op alle lieve reacties. Ik lees ze graag.
Morgen is het de grote dag voor mijn nichtje en haar vriend. Ze gaan trouwen en Theo en ik mogen getuigen zijn, een hele eer. Ik hoop dat mijn nichtje niet meer op mijn blog kijkt vanavond of morgen, dus durf het nu wel te laten zien. Ik heb onderstaande label gemaakt. De label is van hout en heb ik beplakt met Magnoliapapier. De swirl en stempelafdrukje zijn ook van Magnolia. De label heb ik bevestigd aan een cadeaudoos die ik heb bestempeld en bewerkt met Glimmermist. In de doos zit een van de cadeaus, de opdracht die we van de ceremoniemeesters hebben gekregen.
Met deze label wil ik meedoen aan de challenge bij Krea Teja


6 opmerkingen:

SandraR zei

Wat een prachtig label heb je gemaakt... Super!
Het bruidspaar zal er heel erg blij mee zijn!
Ik wens jullie een hele fijne dag toe morgen en leuk dat jullie samen getuige mogen zijn! Geniet ervan!

Liefs, San

Inky's Creaties zei

Wat een mooie label heb je gemaakt. Echt heel gaaf.
Wens het bruidspaar namens ons een hele gelukkig en gezonde toekomst toe.
Ze geven gelukkig voor morgen beter weer op als dat het vandaag was.
Een fijne dag morgen.

Groetjes Inky

corryskaart zei

hoi sas
wat een prachtige label en erg leuk voor het bruispaar om zo iets te mogen ontvangen!
groetjes van corry
P.S en een fijne dag!
groetjes van corry

Sieta zei

Hoi Saskia, je label is super gaaf geworden.

Lieve groetjes Sieta

Christa zei

Hoi Saskia , wat een prachtige labelkaart !! Zo mooi ingekleurd en versierd. Compliment ! Bedankt voor het meedoen bij KrejaTeja. Christa.

Anneke zei

Wat een prachtige tag heb je gemaakt!! Daar zal je nichtje wel super blij mee zijn :) Leuk dat je meedoet bij Krea Teja!
Groetjes anneke