zaterdag 1 oktober 2011

Award

Ik heb een mooie vlinderaward gekregen van Sandra. Hartelijk bedankt Sandra, vlinders staan voor onze dierbaren, dus zullen altijd bijzonder blijven. Bij de award horen 12 vragen en ik moet deze doorgeven aan 10 andere mensen. De 12 vragen waren pittig, maar hieronder mijn antwoorden. 10 mensen kiezen vind ik niet te doen, dus bij deze geef ik de award aan al mijn volgers/lezers. Zet 'm gerust op je blog.


1: Wat is je favoriete kleur?
rood

2: Wat is de titel van je favoriete song?
O, dat zijn er veel, denk een nummer van Trijntje Oosterhuis van Pandadroom, weet even niet hoe het nummer heet

3: Je favoriete dessert?
Dame Blanche

4: Wat werkt op je zenuwen?
een overvolle agenda met geen tijd voor mezelf om even te knutselen
 
5: Je favoriete huisdier?
hond, wij hadden vroeger een hond, Norma

6: Zwart of wit?
wit, probeer toch altijd weer ergens licht in te zien

7: Wat is je grootste angst?
Dat mijn kinderen iets zal overkomen

8: Wat is je beste gelaatseigenschap?
ik denk mijn lach, wat een lastige vraag

9: Dagelijkse opvatting?
er wat moois van maken

10: Wat is je ideaal?
in goede gezondheid nog lang leven met alle dierbare mensen om me heen en dat mijn kinderen gelukkig en gezond oud mogen worden
 
11: Waardoor laat je jezelf wel eens verleiden?
door de knutselwinkels, zoals Doeading vandaag, kan al die mooie spullen niet weerstaan.

12: Wat doe je als je van streek bent?
op de bank kruipen met een boek en wat lekkers erbij

 

2 opmerkingen:

SandraR zei

Leuke antwoorden, Saskia! Herken wel veel in je antwoorden, ook al zijn natuurlijk de mijne anders dan de jouwe.
Ennuh... Heel graag gedaan, meid! Zelf verdiend en bijzonder door de vlinder... Vlinders blijven speciaal in jouw leven en mijn leven. Symbool voor de mensen die we helaas moeten missen...
Dikke knuf voor jou!

Liefs, San

corryskaart zei

leuk om zo iets meer te weten van je medebloggers:-))
groetjes van corry