woensdag 9 maart 2011

Oranje woensdag

Helaas heb ik nu net pas mijn kaartje klaar, dus te laat om officieel mee te doen aan de oranje woensdag op het blog van Martina, maar dacht zal het toch nog even plaatsen. In mijn sitebar kun je verschillende oranje kaartjes vinden en ook het blog van Martina als je de volgende keer mee wilt doen. 
Ik heb voor het eerst gestempeld met distressinkt, was gewoon wat aan het proberen, heb verder roosjes van de trekpleister gebruikt, wat knoopjes en wat geponste vlindertjes. Het papier is van Forever Friends

13 opmerkingen:

Margo zei

Je bent niet te laat hoor Saskia !
Je hebt de hele dag tijd om je kaartje te plaatsen !
Wat een leuk kaartje heb je ervan gemaakt !
Groetjes
Margo

CreaSjouk zei

Ik vind hem prachtig. Volgens mij mag je gewoon de hele dag je kaartje plaatsen en ben je niet te laat...

Groetjes Sjoukje

Lia zei

Je bent echt niet te laat hoor, de Woensdag is pas om 12uur vanavond voorbij, je kaartje is wel heel erg leuk geworden,

groetjes Lia

martina's kaartjes zei

Oh, Saskia, wat jammer dat ik dit niet vroeger wist !! Je mag je nog steeds laten weten dat je op de valreep meedoet, dan maak ik dat zo snel mogelijk nog in orde... Ik zet je nog even bij op de lijst, goed ?
Volgende keer, gewoon effe mailen, ok ?
een hele leuke kaart is dat nog wel !
groetjes, martina
x

Aleida zei

Je staat inmiddels op de lijst bij Martina.
Grappig kaartje is dit geworden.
groetjes,

angeleef zei

Al goed dat je nog op de lijst bent geplaatst, want ik zou het jammer hebben gevonden om deze mooie kaart te missen! Heb er eventjes bij stilgestaan om al de details te bewonderen.
Groetjes
** Evi **

Hilde Suykerbuyk zei

Ik heb mijn kaartje ook nog maar net erop staan hoor!
je kaartje is prachtig!!
gr, hilde

Christine zei

Dag Saskia,
Mooi gedaan en zeker nog op tijd! Geen stress dus...
Groetjes
Christine

Bep zei

Hoi Saskia,

Hoezo laat het is toch nog geen 24.00 uur dus kan altijd nog toch.
Je kaartje is prachtig.

Gr...Bep

Marian zei

Je kaart is heel gezellig en op ORANJE woensdag dus toch op tijd
Groetjes

Unknown zei

Ik ben vaak ook aan de late kant met aanmelden.
Wil eerst het kaartje af hebben en dan laat ik het Martine pas weten.
Ik wil niet teveel onder druk staan dus doe ik het zo.
Maar je bent nog optijd toch.
Leuk kaartje geworden.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

Anneke zei

Leuke kaart :)
En zeker niet te laaat hoor ;)
Groetjes Anneke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een leuke vrolijke kaart!!
Groetjes, Yvonne