maandag 21 maart 2011

Een Hanglar Stanglerkaartje

Hier weer eens een kaartje met Copics gekleurd. Heb weer erg last van mijn Astma, maar tussen de hoestbuien door drie kaartjes die al voorbereid waren gisteren in elkaar gezet toen mijn nichtje Mirjam kwam knutselen. Mirjam heeft ook twee leuke kaarten gemaakt, alleen ben ik vergeten een foto ervan te maken voor op mijn blog.
Hier in ieder geval een van mijn 3 gemaakte kaartjes. Het afdrukje is van Hangler Stangler. Het papier is van Maja design. Het afdrukje is ingekleurd met de Copicnummers: E50,51,53,93,41,42,43,R81,83,85 en YG11,13,17.
De bloemetjes komen uit mijn voorraad, de blaadjes zijn met een Crealiesmal gemaakt. De tekst heb ik nog niet gemaakt, omdat het kaartje voor veel doeleinden gebruikt kan worden en ik dit later kan doen wanneer ik weet voor welke gelegenheid ik het ga opsturen.

1 opmerking:

martina's kaartjes zei

Heel mooi gemaakt, mooie zachte kleuren ! hopelijk voel je je snel wat beter !
groetjes, martina
x