zondag 6 maart 2011

Een leuke thuiskomer

Ik ben een weekje weg geweest, vandaar dat ik niet veel kaartjes had gemaakt. Had van alles bij me, maar we zijn iedere dag op pad geweest en 's avonds had ik gewoon geen puf meer, dus heb maar 3 kaarten gemaakt, ik zal de andere twee nog plaatsen.
Wat echter leuk thuiskomen was, was dat ik samen met twee buurvrouwen graag distressinkt wilde kopen, nu hebben zij een hele goede deal kunnen sluiten voor het kopen van 92 doosjes inkt, na veel speurwerk en stevig onderhandelen hebben ze een prijs van 3,77 per doosje voor elkaar gekregen. Echt geweldig goedkoop als je bedenkt dat de gemiddelde prijs 5 euro is. De ene buurvrouw had onze sleutel en bij thuiskomst stonden alle 36 kleuren op me te wachten in mijn knutselhokje. Ik ben er heel erg blij mee.
Ingrid en Francisca heel erg bedankt voor het uitzoeken van de prijzen en het sluiten van een leuke deal, want nu heb ik nog wat geld over om weer andere leuke dingen van te kopen!!!!
Helaas zit de vakantie er weer op. Heb morgen nog wel gewoon mijn vrije dag, maar zal eens kijken of ik al met de distress aan de slag ga of dat ik dit rustig volgend weekend doe.
Moet nog van alles opruimen van de vakantie en ook nog wat bijslapen, want de bedden op vakantie waren heel erg hard, heb nu flink last van mijn rug, dat is wel vervelend, maar ja het was een heerlijke week.

2 opmerkingen:

Inky's Creaties zei

Graag gedaan, en veel plezier met je inkt.
Ik wil er ook mee gaan beginnen, maar ik mis het waterpenseel en het aquarelpapier nog.

Groetjes Inky

Crea Astrid zei

Wat bof je toch met zulke goede vriendinnen. Zie je eerste kaart met Distress wel verschijnen. Veel plezier ermee. Kan je wel zeggen dat het heeeel erg leuk is dat Distressen.

Groetjes Astrid.