woensdag 5 juni 2013

Zomers vintage kaartje

Met het zonnetje wat weer gaat schijnen komt de zin om deze kaartjes te maken ook steeds meer. Nou ja, valt tegen, ben erg benauwd dus kan weinig, heb dit kaartje stukje bij beetje tussendoor gemaakt.
Ik ben aan de slag gegaan met de sketch van NKU. Die zag er zo leuk uit. Ik wilde echter ook nog mee doen met de uitdaging van WLVC om een zomers vintagekaartje te maken.
Ik ben aan de slag gegaan met een prachtig zomers vintageplaatje van Nellie Snellen. Helaas moest er voor de sketch iedere keer nog een stukje worden afgesneden, waardoor er niet zoveel van overbleef, maar ja...
Ben even aan het stoeien geweest om het echt in vintagestijl te krijgen, maar met de tips en voorwaarden ernaast lukte dit. 
Het aanzetten van de randen met Distressinkt hielp enorm om de vintagelook te krijgen, verder het plaatje, de zachte kleuren, het stukje kant met een bedeltje maken het voor mij een nostalgisch plaatje met ook wel wat moderns. Ik ben er blij mee. Ik vind de kaart goed gelukt. Hoop dat het voor de kenners ook echt vintage is.
 De tekst past er helemaal bij.
Bedankt weer voor jullie bezoekje.

13 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een schitterende kaart,super
groetjes Janie

jolanda zei

heel mooi zomers kaartje.
Dank je wel voor het meedoen bij NKU.

Ans Gilbert zei

Hoi Saskia,
Wat een schattig, zomers kaartje, lief plaatje, mooie Vintage details super..en leuk dat je weer meedoet aan de challenge van WLVC..liefs van Ans

SandraR zei

Supermooi, Sas!
Ik vind hem helemaal vintage, lief en zomers. Kan niet mooier, hahaha!

Liefs, San

Anita Meijer zei

Wauw Saskia wat vind ik je kaartje supermooi, echt een toppertje weer, ik vind hem helemaal super. Prachtige uitwerking van de sketch.
Gezellig dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel.
Liefs van Anita

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie vintagekaart.

groetjes jolande

Lenie zei

prachtige zomerse kaart.
groeten Lenie

Lia zei

Een hele mooie kaart hoor, goed gelukt,
groetjes Lia

Anneke zei

prachtig zomers kaartje en plaatje en leuk dat je mee doet aan onze challenge op WLVC.
groetjes van Anneke

Cindy zei

Wat heb je een prachtige kaart gemaakt! Mooi op elkaar afgestemd. Bedankt voor je deelname bij de NKU. Groetjes, Cindy

Plony zei

Ik vind hem geweldig gelukt en je doet ook zo enorm je best....regels erbij.....te gek hoor! Je mag best trots zijn want het is een prachtige vintage-kaart. Leuk dat je weer meedoet bij WLVC en graag weer tot de volgende keer. Liefs Plony.

Liesbeth zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt Saskia, bedankt voor het meedoen bij NKU en WLVC.
groetjes Liesbeth

anncreatief zei

wat een mooi kaartje heb je gemaakt en schattig plaatje.
Liefs anneke