zaterdag 8 juni 2013

Label met Lin en Lene

Op het blog van Joy is er deze week een wedstrijd om met Lin en Lenestencils een kaartje te maken, bij deze wil ik een kansje wagen. Ik heb helaas zelf nog geen Lin en Lenemallen, die moet ik toch ook nog eens gaan kopen. Helaas is mijn wensenlijstje zo lang. Daar ik echter zelf de mallen niet heb wil ik met deze tag meedoen, de mal links onder in de hoek is te winnen, deze vind ik zo mooi dat ik graag mijn kansje waag.

Vorige week zaterdag ben ik bij Anke van het Joy Design Team bij de Hobbystunter een make en take gaan maken. Er zit weinig eigen creativiteit in, maar het was wel heel leuk.
We konden een tag maken met verschillende malletjes. Het was heel gezellig. Samen met Anke en Jannie waren we bijna compleet met het Design Team van de Hobbystunter, verder waren er ook veel vaste klanten wat het zo gezellig maakt. 
Bedankt weer voor jullie bezoekje.

4 opmerkingen:

Rosina zei

Hele mooi label Saskia...prachtige stansjes heb je gebruikt....

groetjes rosina

GerJanne zei

Ha Saskia, wat een geweldig mooie tag heb je gemaakt. Gaaf die hoekjes.
Groetjes,
GerJanne

Anita Meijer zei

Wat een schitterende tag heb je gemaakt Saskia, hij is supermooi.
Liefs van Anita

janieworkum zei

Wat een schitterende Tag, super
groetjes Janie