dinsdag 21 mei 2013

Kaartje voor Marianne Design

Vandaag een cadeauzakje gemaakt voor de uitdaging op het blog van Marianne Design waar de opdracht is om een verpakking voor twee theezakjes te maken.
Ik ben aan de slag gegaan met een modelletje van een theepot, wat theezakjes, een boterhammenzakje, een vintageplaatje van Marianne Design, wat roosjes, wat lint en nog een stansje van Marianne Design.
Het is niet echt geworden wat ik wilde, maar kwam er niet verder mee. Soms lukt het en soms niet. Zondag had ik 25 kaartjes gemaakt, ja je leest het goed. Toen ging het als een trein en heb ik 25 eenvoudige geboortekaartjes gemaakt, waar ik best tevreden over ben. Over onderstaand projectje heb ik bijna een hele dag geworsteld en toch is het niet wat ik wil, maar ja... Kijk en oordeel zelf.


In de kaart zitten twee theezakjes verstopt, dus dit voldoet aan de opdracht, in het zakje kunnen nog wat lekkere chocolaatjes of nog meer theezakjes.
Bedankt weer voor jullie bezoekje en alle reacties elke keer en binnenkort geboortekaartjes op mijn blog.

21 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat heb je dat leuk gemaakt Saskia, en zo mooi
groetjes Janie

Anita Meijer zei

Nou ik vind het je toch goed afgegaan hoor Saskia, ziet er toppie uit. Niets mis mee. Jeetje 25 geboortekaartjes op een dag, lag je er 's nachts niet van te dromen. Petje af hoor.
Liefs van Anita

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Ik ben het met Anita eens hoor is niets mis mee het is zelfs mooi. Je hebt je best wel gedaan met je kaartjes. Zoveel
Geen wonder dat je nu geen inspiratie had.
Liefs Rianne

Antoinette Voorn zei

Wat een schitterende kaart, ik vind hem prachtig, echt een bjoetie! Prachtig verzonnen zo ket die zakjes erachter.

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Rosina zei

Schitterend kaartje Saskia, heel leuk met die theepot...en dan 25 kaartjes op een dag....pffft een hele klus moet dat zijn geweest...

groetjes Rosina

Ans Gilbert zei

Ben wel erg benieuwd naar die 25 geboortekaartjes..en dit kaartje, soms wil het echt niet lukken, het ziet er wel leuk uit..misschien overheerst de glimmende theepot te veel, maar dat kan ook anders zijn, als je de kaart in 't echt ziet...
Liefs van Ans

Anoniem zei

Hoi Saskia,vind het toch best een mooie kaart en soms heb je dat dat je zelf niet tevreden bent maar er is niets mis mee en nu de geboortekaartjes 25 wat een hoop ben benieuwd ben flink aan het kleuren maar de copics zijn bijna leeg dus ander kleur haar krijgen ze nu.groetjes en we hebben het niet koud de kachel brand lekker joke

martina's kaartjes zei

een heel erg mooie kaart ! heel erg sfeervol ! succes met de geboortekaartjes
grtjs, martina
x

nans'creablog zei

Ziet er mooi uit hoor Saskia.
Tja, de ene dag lukt het al wat beter dan de andere. Ik ben ook wel benieuwd naar je geboortekaartjes.

Groetjes,
Nans

GerJanne zei

Hoi Saskia,
tja, soms zit het mee en soms zit het tegen. 25 op 1 dag is geweldig zeg! En dan doe je over 1 bijna een week. Ach dat compenseert een heleboel. En ik vind het een erg leuke creatie.. Zag ik het nou goed en heb je je een week vergist met het KKT? ;-) Ben je mooi op tijd!
GerJanne

jolanda zei

leuk gedaan

Annerieke zei

Leuk met de theepot! Mooie verpakking zo.

Groetjes Annerieke

Ans Gilbert zei

Hoi Saskia,
In mijn leeslijst staat een heel ander kaartje, dan ik nu hier bij jou zie ...was je een week te vroeg met het KKT..liefs van Ans

3dnadia zei

Prachtig gemaakt, bedankt om mee te doen met MD Challenge

Groetjes Nadia

Nancy zei

Hey Saskia,

Toch wel leuk gevonden, die theepot... Bij mij ben je voor een tas thee altijd op het goede adres... Steeds welkom!!

Liefs,
Nancy

Marian zei

Leuk hoor met de theepot is niets mis mee
Ben benieuwd naar je geboortekaartjes 25 op een dag wauw hard werken hihih. Groetjes

Boukje zei

Toch een mooie theeverpakking geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
Groetjes Boukje.

jolanda creatief bijtje zei

super
bedankt voor het meedoen
groetjes Jolanda bongers
md challenge blog

mieke zei

Leuk gemaakt, bedankt voor het meedoen.

Mieke, MD Challenge blog

Yvonne zei

Heel leuk gemaakt.
Leuk dat je meedoet aan de challenge.

Groetjes,
Yvonne.
MD challenge blog

Mieke zei

Wat leuk, heel mooi!