zaterdag 18 mei 2013

Een lay-out met Different Colorstempels en Crealies

Vorige week zag ik een mooie sketch van Yvonne van Bruggen voor  Crealies. Ik ben daar mee aan de slag gegaan voor de demo van vanmiddag. Een foto van ons kleine dametje, net geen jaar oud tussen de Franse bloemen.
Ik heb met stempels van Different Colors gestempeld op karton.
Ik heb bloemen gemaakt met mallen van Crealies.
 Ik heb de bloemen gestanst uit wit karton, ingeïnkt met Distress inkt en vervolgens op elkaar gelegd, vastgemaakt met een brad en vervolgens nat gespoten met een minimister. Vervolgens heb ik alles in elkaar gefrommeld en weer uitgevouwen en met een heattool gedroogd.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Bedankt weer voor alle reacties elke keer weer op mijn creaties.

11 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een leuke maar ook mooie kaart
De foto is heel leuk zo in de tuin
groetjes Janie

GerJanne zei

Hoi Saskia,
ik vind het altijd zo leuk te zien die LO's. Of is dit toch een kaartje? Hij is weer helemaal mooi! Wat een schatje, je dochter, zeg!
GerJanne

Rosina zei

Prachtig layout Saskia...leuke foto...

groetjes Rosina

Anita Meijer zei

Hij is schitterend geworden Saskia, ik vind het prachtig.
Liefs van Anita

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Super leuk is hij geworden! Leuk dat je de sketch hebt gebruikt en je LO bij Crealies op Facebook hebt laten zien!!
Groetjes, Yvonne

Antoinette Voorn zei

Hij is beeldschoon geworden! en je bloemen zijn prrachtig !

Gr Antoinettte

SandraR zei

Leuk, Sas!
Je dochter is echt een plaatje... En je layout maakt er een nog mooier plaatje van!
Heel erg mooi!

Liefs, San

Aleida zei

Heel mooi gedaan!
groetjes,

Anoniem zei

Schitterende kaart en wat is ze toch lief jullie Anouk.Groetjes Joke en Henk

Unknown zei

Wat een schatje daar in het midden ;)))
Heerlijk zoals ze daar zit. Mooi gedaan met die bloemen, dat wil ik wel een keer leren.

Liefs Liek

anncreatief zei

Mooi de kaart die je hebt gemaakt,prachtig zeg.
Liefs Anneke