zondag 30 september 2012

Vallende sterren

Allereerst bedankt voor alle reacties de afgelopen tijd. Ik blijf dit zo leuk vinden.
Vorige week heb ik bij het Hobbyschuurtje in Ridderkerk deze prachtige mal van Memory Box gekocht. Ik heb er al een paar kaartjes mee gemaakt. Ik ben echt helemaal fan van deze mallen. Wat een mooie mallen. Heel fijntjes en ze doen het super.
Naast de ronde sterrenmal heb ik een afdrukje van Magnolia gebruikt net als de sterrenrand bovenin. De losse sterren zijn met mallen van Nellie Snellen gemaakt. Het design papier is van Maja. 

5 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Het zijn inderdaad schitterende mallen hé Saskia. Je kaartje is weer super geworden.
Liefs van Anita

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooi kaartje heb je gemaakt, leuk de sterren bij de sterrenmal, ik vind de mallen van memory box ook zo mooi en fijn om mee te werken.
De mal die jij hebt gebruik vind ik ook heel mooi.

groetjes jolande

Marian zei

De mallen zijn echt super en je kaart is gezellig
Groetjes

corryskaart zei

hoi saskia
wat een leuke/mooie kaart en ja die mallen daar ben ik ook verslaafd aan en zodra ik ze zie moet ik wat kopen,hi,hi
groetjes van corry

Lenie zei

Alweer zo'n prachtige kaart en ook mooi papier gebruikt.
groeten Lenie