zondag 16 september 2012

Creatief met taarten

Bedankt voor alle reacties.
Het is een beetje stil hier op mijn blog, want ben druk met van alles, waaronder mijn experiment van dit bericht.
Gisteren hebben we de verjaardag van Thijn alvast gevierd. Hij wordt dinsdag alweer 3 jaar. Dit keer heb ik zelf de taarten versiert. Mijn moeder was zo lief ze te bakken voor me, omdat ik moest werken, maar ik heb ze verder afgemaakt. Tussen de cake die we met de wolken citroen cakemix van DR. Oetker hebben gemaakt heb ik een laag Mona aardbeienkwarktaartpudding gesmeerd, daarna over de taarten een laag slagroom. Daarover rode en blauwe fondant. De eerste taart heb ik versiert met deco-choc die Theo via een  klant van de zaak heeft laten maken (eetbare-logo's.nl), omdat Thijn helemaal dol is op brandweerman Sam.

 De tweede taart heb ik versiert met slagroom, suikerbeestjes en met een schrijfstift de letters er op gemaakt. De taarten smaken heerlijk.

Dan wil ik bij deze nog even Scrap en more bedanken voor de candy die ik daar heb gewonnen die ze weggaven ter ere van het tweejarig bestaan. Gelukkig heb ik deze candy ontvangen. Heel erg bedankt!
Helaas heb ik de candy's die ik met een van mijn kaarten bij IAMC en EKEF heb gewonnen nog steeds niet ontvangen, ook al is dit al een maand geleden. Vraag me af of het aan de post ligt of dat ze nog onderweg zijn...
Toch jammer, verheug je je op een prijs en dan blijft de brievenbus leeg. Natuurlijk is het super dat de kans geboden wordt, maar toch ook wel leuk als de gewonnen prijzen bij de winnaars aankomen.
Nu heb ik een hoopje dat de prijs van IAMC aankomt, heb een berichtje bij de sponsor achter gelaten en daarop is direct actie ondernomen, hopelijk raakt het nu niet kwijt. In ieder geval bedankt Esther voor alle moeite.
Zo dat was het weer even voor vandaag.
Fijne zondagavond.

9 opmerkingen:

Sieta zei

Prachtige taarten heb je gemaakt Saskia.
Alvast gefeliciteerd met Thijn zijn 3e verjaardag.
Ik zit ook nog steeds op mijn prijs van IAMC te wachten, ik had al verschillende mailtjes gestuurd maar geen antwoord gekregen.
Toen op het blog een reactie achter gelaten en uiteindelijk heb ik daarop een reactie gehad dat ze het na zouden kijken.
Tot op heden ook nog niets meer gehoord of ontvangen.
Inderdaad is het niet leuk, als je wat gewonnen hebt wil je het ook wel graag ontvangen.
Ik wacht maar af, alhoewel ik er mijn twijfels over heb als het nog wel komt.

Liefs, Sieta

Christine zei

Eigenlijk te mooi om op te eten! Ze zien er prachtig uit!
Liefs
Christine

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd met Thijn, 3 jaar alweer. Wat een fantastische taarten zeg, ze zien er heerlijk uit. Wat vervelend dat je sommige prijsjes niet ontvangen hebt. Ik had van de week bij de Creatieve Zebra gewonnen met de random runner en 2 dagen later had ik mijn prijs al in de bus, niet leuk om dit te lezen, ik hoop dat je snel je prijsjes zult krijgen.
Liefs van Anita

Marian zei

Alvast gefeliciteerd met Tijn zijn verjaardag In iedergeval zijn je taarten super mooi
Groetjes

Marian zei

Alvast gefeliciteerd met Tijn zijn verjaardag In iedergeval zijn je taarten super mooi
Groetjes

Marian zei

Alvast gefeliciteerd met Tijn zijn verjaardag In iedergeval zijn je taarten super mooi
Groetjes

Marian zei

Alvast gefeliciteerd met Tijn zijn verjaardag In iedergeval zijn je taarten super mooi
Groetjes

martjesknutselhoek zei

alvast gefeliciteerd. met tijn zijn verjaardag.
de taarten zien er erg leuk uit.

groetjes Martha en Margret

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

alvast gefeliciteerd met Thijn zijn verjaardag, wat heb je mooie taarten gemaakt, zal vast lekker smaken.

groetjes jolande