zondag 12 februari 2012

Foutmeldingen

Hallo allemaal, Zoals in mijn vorige bericht te lezen was krijg je soms Foutmeldingen te zien. Nu hebben Theo en ik net via Google een hele scan gedaan zoals je via de Foutmelding kunt worden doorverwezen maar er is dus niets te vinden. Ik heb het idee dat het weer iets raars is via blogger of het is een probleem via Google chroom, omdat de Foutmelding alleen via dit programma zich voor doet. Geen idee, maar voor zover ik weet is mijn site dus niet besmet. Ik kon het me ook al bijna niet voorstellen, omdat ik weinig vreemds doe via mijn blog en niet onbeperkt links etc plaats. Verder zijn er nog berichten dat je je volgers kwijt zou kunnen raken, maar die zijn heel tegenstrijdig, zal voor de zekerheid in links op mijn blog gaan plaatsen van de week, maar hoop dat de berichten dat dit niet waar zou zijn kloppen. Bedankt allemaal weer. Groetjes Saskia

2 opmerkingen:

Inky's Creaties zei

Ik krijg geen foutmelding op jouw blog en kan hem gewoon goed bekijken. Maar binnen blogland zijn er heel veel problemen heb ik begrepen.
Ik heb geen google chroom.

Groetjes Inky

Anoniem zei

Hoi saskia
Kon weer gewoon via google crome op je blog komen.Wij hebben ook allebei de computers helemaal gescand en niets gevonden.Dit berichtje kan ik ook gelukkig zo plaatsen.Groetjes joke