dinsdag 7 februari 2012

Bijzondere muffins


Ingrid had het Hobbyjournaal gekocht en hier stond een leuk idee in voor bijzondere muffins, namelijk van een spuugdoekje. Ik heb een aantal zwangere vriendinnen om me heen, dus ben er mee aan de slag gegaan.
Dit is het resultaat van de muffin. De bloemetjes zijn er met speldjes ingeprikt.
 De andere muffin in het doosje is een slab.
Het doosje heb ik zelf gemaakt met mijn scorpal. In het Hobbyjournaal staan wel voorbeelden voor een doosje voor 1 of voor 4 muffins, maar ik was weer eigenwijs en wilde er op deze manier twee verpakken, dus ben zelf aan de slag gegaan. Ik heb het doosje met passen en meten precies uit 1 scrapvel gemaakt. Het ruitje is met een stukje mica gemaakt. Daarna heb ik het doosje opgepimpt met strookjes die ik heb bewerkt met een MSpons en roosjes.

10 opmerkingen:

SandraR zei

Jeetje, Sas...
Ben sprakeloos, zo mooi is het geworden...
Echt prachtig!
Diegene die dit krijgt zal er superblij mee zijn.
Super!

Liefs, San

Christine zei

Enig!! Zo leuk en mooi gemaakt!
Liefs
Christine

martina's kaartjes zei

wat knap gemaakt ! helemaal toppie ! mooi
grtjs, martina
x

Anoniem zei

Wat leuk saskia,heel erg mooi.Jij kan dat wel super goed zeg. Groetjes joke

Sieta zei

Wauw wat mooi gemaakt, leuk om als kraamcadeutje te geven.

Liefs van Sieta

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat heb je dit leuk gemaakt, mooi kraam cadeautje heb je zo.

groetjes jolande

Crea Astrid zei

Dat ziet er erg mooi en leuk uit.

Groetjes Astrid.

Tinie zei

Wat een super leuk idee!!! Zo kun je met een klein "prijsje" een super leuk kado geven!!!

Groetjes Tinie

Margo zei

Supertof gedaan ! Dat is echt een heel erg leuk kadootje !
Liefs
Margo

Marijke zei

Dit vind ik een heel leuk en origineel kado!! Leuk om te maken en te geven.

Groetjes, Marijke en Chantal