woensdag 5 mei 2010

Simsalabim...

















Dit kaartje heb ik vandaag gemaakt met stempels van Magnolia. Ik heb eerst het prinsesje gekleurd, maar vond het nog saai en zo standaard om deze zo op te plakken. Daarom heb ik mijn nieuwe muurstempel die ik maandag heb gekocht in Ridderkerk gepakt en gestempeld. Deze muur was echter te klein om het prinsesje goed achter te laten zitten, dus heb ik het met een Copicstift met zwart verder zelf getekend. Daarna heb ik de muur gekleurd en met touwtjes vastgemaakt aan het Magnoliadesignpapier en onderin heb ik grasrandjes bevestigd met 3 bloemetjes. De muur kun je omhoog doen en dan zie je het prinsesje in de wolken.
Ik ben vaak niet tevreden over mijn kaarten, maar met deze kaart ben ik blij.

2 opmerkingen:

Inky's Creaties zei

Kan me voorstellen dat je blij bent met deze kaart, hij is dan ook heel erg leuk geworden.

Groetjes Inky

m. zei

Ik vind hem helemaal super! (: