dinsdag 23 september 2014

Vintage Vlinderklok

Naast het mapje wat ik voor het blog van WLVC heb gemaakt heb ik ook deze vlinderklok gemaakt.
Ik heb het Vintage rozenpapier van Maja Design gebruikt.
De klok is van Ducth Doobadoo. Alles is bewerkt met Vintage Photo.
 Onderin zit een soort mos. Verder veel bloemen en vlinders op de klok te vinden.
 Aan de binnenkant heb ik met Brads kaartjes bevestigd die je weg kunt draaien.
Het vlinderplaatje komt van Gerda's Hobbyshop die ik heb uitgekozen met de prijs van WLVC die ik in april heb gewonnen.
 Hieronder is het draai systeem te zien en is de tekst te zien.
 Onder is ruimte voor de namen.
Bedankt weer voor jullie bezoekje. Ik heb echt genoten van het maken van de Vintageprojectjes. Eindelijk weer eens zonder doel geknutseld, maar gewoon iets doen wat ik leuk vind. Ben echt van plan meer vintageprojecten te gaan maken. Er verdwijnen  steeds meer Vintagespullen in mijn kastjes. Nu gaan gebruiken.

8 opmerkingen:

Original handmade by Janneke zei

Ontzettend leuk gemaakt Saskia! Deze klok fleurt elke kast of plank op.

Groetjes Janneke

Erica ♥ zei


prachtig gemaakt en heel uniek,
ziet er echt top uit ☺
Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

Plony zei

Wauwwww.....schitterend zeg. Echt helemaal geweldig. Wat een supercreaties laat je ons toch zien bij WLVC....dat is genieten voor iedereen.
Groetjes van Plony

nans'creablog zei

Prachtig gemaakt Saskia. Heel leuk.

Groetjes,
Nans

jolanda zei

super leuke klok

Grietje Jansen zei

Prachtige creatie.

Grietje

Anoniem zei

Schitterend! Heel origineel, en prachtig afgewerkt, het mooie papier, bloemen en de vlinders maken het tot een prachtig geheel!
Bedankt voor je deelname bij WLVC!
Groetjes Jacomijn

anncreatief zei

Schitterende klok, super mooi met heel veel leuke details.....
Fijne dag
Liefs Anneke