donderdag 11 september 2014

Terug van weggeweest

Na een lange stilte op mijn blog ben ik weer terug. Ik was niet van plan om zo lang niet te bloggen, maar uiteindelijk werd het steeds langer. Ik ga het echter toch proberen om weer op te pakken. Ik heb nog heel veel projecten staan om met jullie te delen en mis het bloggen toch ook wel.
Ik heb genoeg gemaakt de afgelopen periode, maar gewoon geen zin gehad om berichtjes te plaatsen.

Voor vandaag een kaartje wat ik voor mijn nieuwe nichtje heb gemaakt. Ik heb een mal van Elizabeth Craft gebruikt, een plaatje van Wild Rose en veel mallen van Marianne Design.
Bedankt voor jullie bezoekje.Ik ga ook proberen weer meer bij jullie langs te gaan en te reageren.

2 opmerkingen:

jolanda zei

prachtige kaart en hoop snel weer iets leuks van je weer te zien

Corrie zei

Ik mistte je al in blogland saskia, maar je weet natuurlijk nooit wat er aan de hand is, gelukkig ben je weer terug met een schitterende kaart.
Lieve groetjes,Corrie