zondag 19 december 2010

Uitverkoop bij Doe@ding

Hoi,
Afgelopen woensdag ben ik samen met Ingrid (buurvrouw) naar Spijkenisse gereden naar Doe@ding. In de oude winkel hadden ze uitverkoop. We wilden eigenlijk gisteren naar de opening van de nieuwe winkel gaan, maar hebben er voor gekozen van de week te gaan. Gelukkig maar want met de sneeuw van gisteren was dat lastig geworden. In veel van de dorpen om ons heen, zo ook het dorp waar ik woon is het zout al op, dus de wegen zijn slecht begaanbaar.
Maar goed bij Doe@ding kon je een pizzadoos vullen met scrappapier. Ik heb geteld dat ik 166 vellen heb gekocht voor 15 euro. Nog geen tien cent per vel. Echt geweldig, want er zit heel mooi papier bij van allemaal bekende merken. Verder nog wat tekststempels gekocht en 4 pakketten van Forever Friends om kaarten te maken. We waren blij dat we zijn gegaan, al was de file terug wat minder fijn. Nu moet ik al mijn spullen nog op gaan ruimen. Het is best een chaos nu in mijn knutselhok, een flinke klus dus. Kan ik me mooi mee bezig houden de komende twee weken tijdens mijn vakantie.

2 opmerkingen:

Sieta zei

Oooo meis wat een hoop mooi papier heb je gekocht en ook nog erg goedkoop. Daarvoor wil een ieder wel even op pad met dit weer.
Veel plezier ermee.
Lieve groetjes Sieta

Marijke zei

Wooow wat een mooi spulletjes heb je gekocht. Altijd leuk zo'n opruiming. Veel freubelplezier ermee!
groetjes, Marijke