zondag 5 december 2010

Nog eentje dan met het Bo Bunnypapier

Hier mijn laatste kaartje voorlopig met het Bo Bunnypapier, zal nu weer kaartjes met ander papier gaan maken. Heb deze serie kaarten echter allemaal vlak na elkaar gemaakt en deze berichtjes allemaal gepland, zodat er steeds wat verschijnt. Ik probeer er natuurlijk geen fabriekswerk van te maken en alles weer net even anders, maar voor mijn kerstkaarten is het met kleuren wel handig als ik kleuren heb liggen en die voor meerdere kaartjes gebruik. Ik heb het afdrukje op DCPpapier weer gekleurd met Copics, met de kleuren E50,51,53,93,25,27,29, W1,3,B0000,00,01. Verder weer heel eenvoduig gehouden pareltjes gemaakt met mijn perlenpen en een MSpons en een tekstje gebruikt.

1 opmerking:

SandraR zei

Ook weer een hele mooie kaart, Saskia!
Leuke serie heb je zo gemaakt! Je mag trots zijn op jezelf!

Groetjes, Sandra