dinsdag 29 oktober 2013

Mannenkaart

 Afgelopen weekend ben ik weer druk bezig geweest met het voorbereiden van een demo bij de Hobbystunter op 30 november. Ik ben aan de slag gegaan met Twinkling H2O, mallen en papier van Marianne Design en kwam tot dit resultaat. Ik vind het zelf wel echt een stoere mannenkaart geworden voor een jarige klusser of als bedankje wanneer iemand heeft geklust. Ik heb nog meer gemaakt, al wil ik nooit alles laten zien voor de demo, maar wilde dit toch even laten zien, de rest komt nog wel.
Bedankt weer voor jullie bezoekje.

6 opmerkingen:

Lia zei

Heel leuk geworden,
groetjes Lia

nans'creablog zei

Een schitterende kaart Saskia. Hele leuke mallen.

Groetjes,
Nans

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie mannenkaart, leuk is de rits.

groetjes jolande

Antoinette Voorn zei

jA DIE MALLEN ZIJN GAAF JOH!! ECHT SUPER DIE RITS !!Op en top man zeg ik dan maar!

Gea zei

Wat idd een gave kaart die is dat een mal? Vind hem super Gr Gea B

Marlies zei

Een mooie kaart met een lief klusser erop. je hebt ook leuke mallen gebruikt! groetjes, Marlies