donderdag 11 april 2013

52 weeks of Christmas

Het is weer donderdag, dus tijd voor kerstkaarten. Ik doe mee met het initiatief van Yvonne van Bruggen om kerstkaartenstress te voorkomen.

 Ik heb laatst goosebumps gekocht en ben er is mee aan de slag gegaan. Ik heb het papier ingespoten, laten drogen en daarna aan de slag gegaan met wat gescheurde papiertjes en Distressinkt. Met blauwe inkt heb ik de lucht gemaakt. Door de goosebumps krijg je witte spikkels in de lucht. Dit geeft een mooi effect. 
Verder nog wat stempels uit de oude doos er bij gedaan en zo heb ik weer twee kerstkaarten voor de voorraad. Ik ben momenteel weer helemaal bezig met inkt en stempels. Leuk om te doen na alle Magnoliakaarten.

Bedankt weer voor jullie bezoekje en tot blogs.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Schitterende kaarten Saskia.Groetjes Joke

Lia zei

Mooie kaarten Saskia,
groetjes Lia

Antoinette Voorn zei

Wat een gave creatie weer, met prachtige afwerkingen en de kleurtjes zijn perfect gestempeld. Mooi Hoor!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Rosina zei

Schitterende kaartjes Saskia...wat een leuke techniek heb je gebruikt...
met een geweldig resultaat
groetjes Rosina

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Ze zijn goed gelukt!! het geeft echt een heel mooi effect! Leuk dat je weer meedoet deze week!
Groetjes, Yvonne

Misseke zei

Schitterende kaartjes, Saskia - leuke techniek en een super resultaat!

Groetjes, Misseke

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kerstkaartjes heb je gemaakt Saskia, ze zijn prachtig.
Liefs van Anita

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige kaartjes Saskia, mooi zoals je de lucht hebt gemaakt.

groetjes jolande

Marijke zei

Geweldig mooie kerstkaartje!!
Groetjes,
Marijke