donderdag 13 december 2012

Mijn Solkaartje van gisteren

 Hoi,
Heb gisteren weer meegedaan aan de SOL van Kreja Teja. We hebben dit leuke zakje met chocolaatjes in een hoesje gemaakt.
Het is leuk om te doen. Je hebt de spullen klaar liggen van de boodschappenlijst, maar nog geen idee wat je er van gaat maken. Door de hints op te volgen kom je dan tot een resultaat en dit is die van mij.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
 Hier nog even dichtbij.

Ik heb het momenteel heel druk, dus weinig tijd om te bloggen en te reageren. Probeer wel even langs te gaan bij jullie, maar het zijn echt bliksembezoekjes. Op school is de decembermaand altijd heel hectisch. Van het weekend waren we een weekendje weg, dus had ik ook geen tijd.

In ieder geval allemaal bedankt voor jullie bezoekje.

7 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wauw Saskia ik vind het helemaal super geworden, schitterend, ook zo mooi in die chocoladekleuren bij de heerlijke chocolaatjes. Top.
Liefs van Anita

Lenie zei

Wat een mooie creatie erg leuk die chocolaatjes in dat zakje met een hoesje erbij.
Mooie kleuren ook gebruikt.
groeten Lenie

Lia zei

Prachtig gemaakt Saskia, ja ik vroeg mij toch al af waar je al die freubeltijd vandaan haal met een baan , 2 kleine kindjes en een huishouden haha,
groetjes Lia

Anoniem zei

Wauw Saskia wat een prachtige creatie heb je gemaakt.mooie kleuren heb je gebruikt.Nog een week en dan heb je even rust.Groetjes Joke

Annerieke zei

Ziet er leuk uit Saskia. Leuke dingen om kado te geven.

Groetjes Annerieke

martina's kaartjes zei

een heel erg leuke creatie!
grtjs,martina
x

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat is dit leuk zeg, mooi gemaakt.

groetjes jolande